Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Allianz Polska zaprasza do zabawy piłkarzy Bayern Monachium

„Robert Lewandowski, Thomas Muller, Mats Hummels, czy podejmiecie nasze piłkarskie wyzwanie? Zagrajcie z nami na Messengerze. Dzięki Wam nastolatek ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce będzie mógł pojechać na Allianz Junior Football Camp! #AJFC.".
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

Wszystko w ramach trwającego konkursu, w którym nagrodą jest wyjazd na Allianz Junior Football Camp. W tym roku rekrutacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwszy to konkurs na Messengerze. Aby wziąć w nim udział wystarczy rozpocząć na Facebook rozmowę z Allianz Polska i zagrać w grę przez chatbota. Osoby z najlepszym wynikiem przechodzą do drugiego etapu, w którym muszą nagrać krótką wideo wizytówkę. Spośród wszystkich zgłoszeń przedstawiciele Allianz wybiorą 3 osoby, które pojadą w sierpniu do Monachium.

I to właśnie do zmierzenia się w grze na Messengerze Allianz Polska zaprosił gwiazdy Bayern Monachium. Jeśli podejmą wyzwanie, Allianz zapewni dodatkowe miejsce na obozie AJFC dla podopiecznego Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Allianz Junior Football Camp to niezwykłe wydarzenie dla młodych sportowców organizowane już od dziesięciu lat przez Allianz. Spotkania z gwiazdami Bayernu Monachium, codzienne treningi pod okiem najlepszych trenerów, oglądanie meczu na Allianz Arenie, spotkania z psychologami i dietetykami a także udział w panelach dyskusyjnych i spotkaniach z ciekawymi osobistościami – to tylko niektóre atrakcje, czekające na młodych fanów piłki. 

Więcej informacji o Allianz Junior Football Camp 2018 i konkursie dostępnych jest na profilu Allianz Polska: www.facebook.com/AllianzPolska/

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing