Wszystko w ramach trwającego konkursu, w którym nagrodą jest wyjazd na Allianz Junior Football Camp. W tym roku rekrutacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwszy to konkurs na Messengerze. Aby wziąć w nim udział wystarczy rozpocząć na Facebook rozmowę z Allianz Polska i zagrać w grę przez chatbota. Osoby z najlepszym wynikiem przechodzą do drugiego etapu, w którym muszą nagrać krótką wideo wizytówkę. Spośród wszystkich zgłoszeń przedstawiciele Allianz wybiorą 3 osoby, które pojadą w sierpniu do Monachium.
I to właśnie do zmierzenia się w grze na Messengerze Allianz Polska zaprosił gwiazdy Bayern Monachium. Jeśli podejmą wyzwanie, Allianz zapewni dodatkowe miejsce na obozie AJFC dla podopiecznego Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Allianz Junior Football Camp to niezwykłe wydarzenie dla młodych sportowców organizowane już od dziesięciu lat przez Allianz. Spotkania z gwiazdami Bayernu Monachium, codzienne treningi pod okiem najlepszych trenerów, oglądanie meczu na Allianz Arenie, spotkania z psychologami i dietetykami a także udział w panelach dyskusyjnych i spotkaniach z ciekawymi osobistościami – to tylko niektóre atrakcje, czekające na młodych fanów piłki.
Więcej informacji o Allianz Junior Football Camp 2018 i konkursie dostępnych jest na profilu Allianz Polska: www.facebook.com/AllianzPolska/
Słuchaj podcastu NowyMarketing