#BestOfCP: do 27 lipca zgłoś się do konkursu na najlepszą stronę firmową na LinkedInie

#BestOfCP: do 27 lipca zgłoś się do konkursu na najlepszą stronę firmową na LinkedInie

LinkedIn wystartował z konkursem na najlepsze strony firmowe 2018 roku. Termin przesyłania zgłoszeń mija 27 lipca.

Od 16 do 27 lipca można zgłaszać strony firmowe do kolejnej edycji konkursu Best of company pages, organizowanej przez serwis społecznościowy LinkedIn. Zgłoszenia można dokonać na Twitterze za pomocą tweetu skierowanego do @LinkedInMktg i oznaczonego hasztagiem #BestofCP lub poprzez komentarz pod tym postem z oznaczeniem firmy i hasztagiem #BestofCP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ubiegłorocznej edycji konkursu łącznie zgłoszono ponad 9 tys. stron. Najlepszymi stronami zostały strony firm:

  1. Hays
  2. Schneider Electric
  3. Nike
  4. Cisco
  5. DXC Technology
  6. Teleperformance India
  7. Hotmart
  8. HP
  9. Biesse Group
  10. Woolworths Group

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na blogu LinkedIna

>>> LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie?
>>> LinkedIn: najciekawsze polskie strony firmowe [przegląd]
>>> LinkedIn: strona firmowa i/czy profil osobisty? [opinie]
>>> LinkedIn: najciekawsze zagraniczne strony firmowe [przegląd]

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij