#BestOfCP: do 27 lipca zgłoś się do konkursu na najlepszą stronę firmową na LinkedInie

#BestOfCP: do 27 lipca zgłoś się do konkursu na najlepszą stronę firmową na LinkedInie
LinkedIn wystartował z konkursem na najlepsze strony firmowe 2018 roku. Termin przesyłania zgłoszeń mija 27 lipca.
O autorze
0 min czytania 2018-07-23

Od 16 do 27 lipca można zgłaszać strony firmowe do kolejnej edycji konkursu Best of company pages, organizowanej przez serwis społecznościowy LinkedIn. Zgłoszenia można dokonać na Twitterze za pomocą tweetu skierowanego do @LinkedInMktg i oznaczonego hasztagiem #BestofCP lub poprzez komentarz pod tym postem z oznaczeniem firmy i hasztagiem #BestofCP.

W ubiegłorocznej edycji konkursu łącznie zgłoszono ponad 9 tys. stron. Najlepszymi stronami zostały strony firm:

  1. Hays
  2. Schneider Electric
  3. Nike
  4. Cisco
  5. DXC Technology
  6. Teleperformance India
  7. Hotmart
  8. HP
  9. Biesse Group
  10. Woolworths Group

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na blogu LinkedIna

>>> LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie?
>>> LinkedIn: najciekawsze polskie strony firmowe [przegląd]
>>> LinkedIn: strona firmowa i/czy profil osobisty? [opinie]
>>> LinkedIn: najciekawsze zagraniczne strony firmowe [przegląd]

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj