TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

100 tys. zł za hejtera – polska instagramerka wyznacza nagrodę za wskazanie prześladowcy

100 tys. zł za hejtera – polska instagramerka wyznacza nagrodę za wskazanie prześladowcy
Hejt niestety stał się zjawiskiem niezwykle powszechnym w sieci i dotknąć może każdego. Spotkała się z nim także polska modelka i instagramerka Laura Reiss, która postanowiła stanowczo zareagować.
O autorze
1 min czytania 2018-07-31

Internet hejtem się toczy, o tym przekonać się może każdy. Tym razem mowa nienawiści dotknęła polską instagramerkę Laurę Reiss, która zdecydowała się na dość radykalny krok i wyznaczyła nagrodę w wysokości 100 tys. złotych za wskazanie hejtera, który od ponad dwóch lat prześladuje ją i jej córkę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja ta uświadamia, jak dużym problemem jest anonimowość hejterów w internecie, poczucie ich bezkarności i co za tym idzie, bezradność w ich odszukiwaniu.

przegląd tygodnia nowy marketing

#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Hejt w internecie jest ważnym problemem, co nie umknęło uwadze organizatorów tegorocznej edycji festiwalu See Bloggers. W jego ramach zorganizowano debatę na temat mowy nienawiści, w której udział wzięły dr Monika Kopytowska z Wydziału Filologicznego UŁ, Omenaa Mensah, Zosia Zborowska, Paula Bruszewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

„Pedał”, „szmata”, „brudas” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko? Społeczna kampania HejtStop przypomina, że niespełna kilka sekund czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi mowy nienawiści w sieci.

PS3 HejtStop – „Dzień Dobry TVN”

Prowadzący „Dzień Dobry TVN” Jarosław Kuźniar został twarzą akcji pod hasłem #RyjKuzniara. To element kampanii społecznej HejtStop, która walczyła z okazywaniem nienawiści w internecie. W trakcie spotu dziennikarz przeobraża się pod wpływem komentarzy z sieci.

PS4

Na falę krytyki i hejtu w dużym stopniu narażeni są artyści, których twórczość nie każdemu musi się spodobać. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Ballantine’s w swoim projekcie.

PS5

W celu ukazania niszczącego wpływu negatywnych komentarzy, fundacja Cybersmile wraz z instagramerką Chessie King przeprowadziły kampanię udowadniającą, że #TrollingIsUgly. Więcej o akcji przeczytacie w materiale „Teraz jesteś szczęśliwa?” W mediach społecznościowych ruszyła akcja, która udowadnia, że #TrollingIsUgly