100 tys. zł za hejtera – polska instagramerka wyznacza nagrodę za wskazanie prześladowcy

100 tys. zł za hejtera – polska instagramerka wyznacza nagrodę za wskazanie prześladowcy
Hejt niestety stał się zjawiskiem niezwykle powszechnym w sieci i dotknąć może każdego. Spotkała się z nim także polska modelka i instagramerka Laura Reiss, która postanowiła stanowczo zareagować.
O autorze
1 min czytania 2018-07-31

Internet hejtem się toczy, o tym przekonać się może każdy. Tym razem mowa nienawiści dotknęła polską instagramerkę Laurę Reiss, która zdecydowała się na dość radykalny krok i wyznaczyła nagrodę w wysokości 100 tys. złotych za wskazanie hejtera, który od ponad dwóch lat prześladuje ją i jej córkę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja ta uświadamia, jak dużym problemem jest anonimowość hejterów w internecie, poczucie ich bezkarności i co za tym idzie, bezradność w ich odszukiwaniu.

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Hejt w internecie jest ważnym problemem, co nie umknęło uwadze organizatorów tegorocznej edycji festiwalu See Bloggers. W jego ramach zorganizowano debatę na temat mowy nienawiści, w której udział wzięły dr Monika Kopytowska z Wydziału Filologicznego UŁ, Omenaa Mensah, Zosia Zborowska, Paula Bruszewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

„Pedał”, „szmata”, „brudas” – a jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko? Społeczna kampania HejtStop przypomina, że niespełna kilka sekund czasu wystarczy, aby przeciwstawić się zalewowi mowy nienawiści w sieci.

PS3 HejtStop – „Dzień Dobry TVN”

Prowadzący „Dzień Dobry TVN” Jarosław Kuźniar został twarzą akcji pod hasłem #RyjKuzniara. To element kampanii społecznej HejtStop, która walczyła z okazywaniem nienawiści w internecie. W trakcie spotu dziennikarz przeobraża się pod wpływem komentarzy z sieci.

PS4

Na falę krytyki i hejtu w dużym stopniu narażeni są artyści, których twórczość nie każdemu musi się spodobać. Jak muzycy radzą sobie z krytyką? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć Ballantine’s w swoim projekcie.

PS5

W celu ukazania niszczącego wpływu negatywnych komentarzy, fundacja Cybersmile wraz z instagramerką Chessie King przeprowadziły kampanię udowadniającą, że #TrollingIsUgly. Więcej o akcji przeczytacie w materiale „Teraz jesteś szczęśliwa?” W mediach społecznościowych ruszyła akcja, która udowadnia, że #TrollingIsUgly