Wszystko czego dziś chcesz to zobaczyć Rojst – Brodka i Fronczewski w spocie promującym nowy serial

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wszystko czego dziś chcesz to zobaczyć Rojst – Brodka i Fronczewski w spocie promującym nowy serial

W ramach kampanii promującej Rojst w TV i radio emitowany jest spot zapowiadający serial z udziałem Moniki Brodki i Piotra Fronczewskiego.

Spot będzie emitowany w Polsacie głównym, kanałach tematycznych Polsatu oraz kanałach tematycznych Discovery. W reklamie outdoorowej wykorzystano siatki wielkoformatowe i billboardy w Warszawie oraz citylighty w największych miastach polski, na portalach Filmweb, naEkranie, WP i wyborcza.pl pojawiły się kreacje display, a w mediach społecznościowych, Facebook i YouTube, przeprowadzono klasyczną kampanię wideo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zakup mediów ATL odpowiada OMD / Easy Media. Za kreację ATL agencja FCB B2F a za kreację digital agencja VML. 

Premiera serialu Rojst, w reżyserii Jana Holoubka, odbędzie się 19 sierpnia na Showmax. W rolach głównych występują: Andrzej Seweryn i Dawid Ogrodnik.

W ramach promocji nowego serialu stworzono także teledysk do hitu „Wszystko czego dziś chcę” Izabeli Trojanowskiej w wersji Moniki Brodki.

Prolog serialu można obejrzeć poniżej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij