TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidlaki z Ryneczku wracają do Lidla

Lidlaki z Ryneczku wracają do Lidla
Pluszowe dynia, mango, awokado, kukurydza i czosnek – od 1 października w sklepach sieci Lidl ponownie będzie można kupić Lidlaki – maskotki, których celem jest promowanie zdrowej żywności.
O autorze
1 min czytania 2018-09-22

Jesienna kolekcja Lidlaków z Ryneczku składała się z pięciu maskotek: wielkiej dyni, egzotycznego mango, aksamitnego awokado, chrupkiej kukurydzy i aromatycznego czosnku. Akcja ma na celu promowanie spożywanie warzyw i owoców.

Żeby zdobyć Lidlaka nie trzeba zbierać naklejek i robić zakupów za określona kwotę, każdą z maskotek od poniedziałku 1 października do wyczerpania zapasów będzie można kupić za 9,99 zł.

Lidl Polska pierwszy raz wprowadził serię Lidlaków – pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców pod koniec sierpnia 2017 roku. Maskotki rozeszły się w ekspresowym tempie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

27 sierpnia Biedronka ruszyła z akcją lojalnościową, w ramach której klienci, robiąc zakupy, będą mogli za darmo zdobyć sześciu pluszowych, kulistych bohaterów z „Gangu Słodziaków”. 47 minut – tyle czasu od początku akcji wystarczyło, by pierwszy Słodziak trafił w ręce klienta. Bajki o losach Słodziaków czytają znani i lubiani polscy aktorzy. W ten sposób Biedronka zachęca rodziców do czytania dzieciom na głos. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Banki Żywności zwracają uwagę na problem marnowania żywności, zwłaszcza tej samotnej czy nieidealnej. W sklepach Lidl można spotkać plakaty zachęcające do kupna „samotnych” bananów

 

PS3

Brytyjski Lidl w 122 sklepach postawił specjalne kartony z „wadliwymi”, ale dobrymi do spożycia owocami i warzywami. Akcja „Too Good to Waste” ma na celu ograniczyć wyrzucanie niesprzedanych z całego dnia produktów. Zamiast w koszach na śmieci, wylądują w wyznaczonych skrzynkach, a ich zawartość będzie dostępna po bardzo promocyjnej cenie. Za pięciokilogramowy karton pełen darów ziemi, klient zapłaci zaledwie 1,5 funta, czyli ok 7 zł.