Co jeśli? IKEA prezentuje proekologiczny manifest

Co jeśli? IKEA prezentuje proekologiczny manifest

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

IKEA cały czas się rozwija na kolejnych rynkach. Coraz większą wagę kładzie też na ochronę środowiska i przeciwdziałanie zmianom klimatu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot przygotowany przez The Rink Films prezentuje stanowisko IKEA – jako marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska. Nieustannie pojawiające się w filmie pytanie „Co jeśli?” kwestionuje wszystko co do tej pory oferowała IKEA – meble, opakowania, żywność – by udowodnić, że można to wyprodukować jeszcze lepiej, z mniejszym negatywnym oddziaływaniem na środowisko.

PS

Kanadyjski oddział IKEI przygotował pewien eksperyment, którego celem było pokazanie społeczeństwu, co się stanie, gdy temperatura wzrośnie zaledwie o 4 stopnie, czyli o tyle samo, jeżeli emisja gazów cieplarnianych nie zmaleje.

PS2

Nie tylko IKEA postanowiła stawić czoła pogłębiającym się zmianom klimatu. McDonald’s, Adidas, Starbucks oraz NIKE również rozpoczęły ekologiczną rewolucję.

PS3

IKEA ma na swoim koncie też inny eksperyment, za pomocą którego chciała pokazać, że przemoc słowna może zniszczyć każdego. Aby uwydatnić negatywne skutki słownej przemocy, marka poprosiła uczniów pewnej szkoły o wyśmiewanie roślin. Po 30 dniach dzieci mogły zauważyć niszczącą i budującą siłę słów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij