Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka z nowymi odcinkami „Wieczorynek Słodziaków” oraz wyjątkową poduszką dla dzieci ryś Rysio

W ramach akcji „Gang Słodziaków” sieci Biedronka do sprzedaży w sieci trafił wyjątkowy produkt – idealna na wspólne wieczory przy książce miękka poduszka Słodziak ryś Rysio. marka opublikowała też kolejne odcinki „Wieczorynek Słodziaków”, które czytają znane i lubiane aktorki.
O autorze
1 min czytania 2018-09-27

Poduszka w kształcie rysia to kolejny element, który buduje akcję „Gang Słodziaków”. Poduszka jest nie tylko idealna do przytulania przy wieczornym czytaniu, ale też dzięki rzepowi pozwala na stworzenie pluszowego zwierzaka. Można ją nabyć w cenie 49,99 zł/szt. do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

– Wprowadzając Słodziaki, cały czas myśleliśmy o tym, by każdy element akcji akcentował ideę wspólnego, głośnego czytania. Klientom zaoferowaliśmy książkę opowiadającą o przygodach Gangu, na naszym kanale udostępniliśmy wieczorynki, a teraz do pakietu dołączamy poduszkę, która stanie się świetnym towarzyszem podczas wieczornych, rodzinnych chwil. Świat Słodziaków jest więc światem, w którym wyobraźnia dziecięca może nie mieć granic, to też świat wspólnych, ciepłych chwil spędzanych razem przez dzieci i rodziców przy książkach – mówi Piotr Szymanowicz, straszy menedżer ds. marketingu sieci Biedronka.

Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube i w bezpłatnej aplikacji „Gang Słodziaków” udostępnione zostały kolejne dwa odcinki „Wieczorynek Słodziaków” z udziałem znanych i lubianych aktorów. Do bajki „Echo”, czytanej przez Wiktora Zborowskiego, dołączają: „Marzenie”, czytana przez Danutę Stenkę i „Katar”, czytana przez Katarzynę Herman.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się