Akcja „Ptaszkowe Love” nagrodzona w konkursie PRCH Retail Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akcja „Ptaszkowe Love” nagrodzona w konkursie PRCH Retail Awards

Akcja „Ptaszkowe Love” Centrum Handlowego 3 Stawy w Katowicach została uznana za najlepszą akcję społeczną w Polsce. Nagrodę przyznała Polska Rada Centrów Handlowych. Celem „Paszkowego Love” jest odtworzenie populacji miejskich ptaków w Katowicach poprzez budowę budek lęgowych.

PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem zwycięskiej akcji „Ptaszkowe Love” była pomoc w odbudowie populacji małych ptaków, które emigrują z miast z powodu utraty naturalnych lęgowisk. Wydarzenie nieprzypadkowo zostało zorganizowane z okazji Walentynek w połowie lutego – to właśnie wtedy przyroda powoli budzi się do życia, a ptaki z miłosnymi zalotami są tego pierwszym znakiem. Wszystkie działania zrealizowane w ramach „Ptaszkowego Love” stały się wyrazem miłości do zwierząt i środowiska naturalnego.

Akcja rozpoczęła się wielką zbiórką pokarmu dla ptaków z chorzowskiego ZOO – na katowickim rynku i w Centrum 3 Stawy udało się zebrać ponad 200 kg ptasich smakołyków. W finale akcji pasaż centrum zamienił się w największą stolarnię w Polsce, gdzie kilka tysięcy mieszkańców zbudowało ponad 500 budek. Zostały one zabrane przez uczestników eventu i rozwieszone w całym regionie: w ogródkach, parkach i lasach.

– Dla CH 3 Stawy, usytuowanego na pograniczu centrum Katowic i zielonych terenów Doliny Trzech Stawów, troska o środowisko jest zupełnie naturalna. Ta wrażliwość na kwestie przyrody leżała u podstaw organizacji akcji „Ptaszkowe Love”. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki zaangażowaniu naszych klientów akcja okazała się takim sukcesem – to dodaje nam skrzydeł do dalszego działania – mówi Agnieszka Nizio, dyrektor Centrum Handlowego 3Stawy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij