TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Mateusz Damięcki i Olga Kalicka w kampanii upamiętniającej Powstanie Wielkopolskie

Na kanale YouTube trwa kampania reklamowa promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. W serii filmów ambasadorowie kampanii: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Mateusz Damięcki i Olga Kalicka przybliżają jeden z największych zwycięskich zrywów niepodległościowych.
O autorze
1 min czytania 2018-10-26

W każdym z czterech spotów aktorzy opowiadają o powstaniu widzianym oczami postaci historycznych. Ignacy Jan Paderewski, Józef Dowbor-Muśnicki, Leon Prauziński, szeregowy powstaniec – to tylko cztery z tysięcy bohaterskich postaci związanych z wielkopolską insurekcją.

– Przygotowując się do roli, dużo czytałem o powstaniu i byłem pod wielkim wrażeniem dokonań Wielkopolan. W innych regionach kraju wciąż tak mało wiemy o tym, że podczas gdy w listopadzie 1918 roku większość Polaków cieszyła się już wolnością, Wielkopolanie gotowali się do walki o niepodległość i powrót tej ziemi do odrodzonej po 123 latach zaborów Rzeczypospolitej – mówi Mateusz Damięcki.

Koncepcja filmów zrywa z tradycyjnym przedstawianiem faktów historycznych. Aktorzy przekazują wiedzę poprzez emocje, które grają w spotach bardzo ważną rolę. Widz ma szansę przenieść się wyobraźnią do wydarzeń sprzed stu laty i poczuć, jak ważne było Powstanie Wielkopolskie dla walczących o naszą wolność bohaterów.




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego to także nasze podziękowanie za wolność, która liczy się dla nas dziś tak samo, jak dla tych, którzy o nią walczyli. Ważna jest dla każdego z nas, bez względu na wiek, miejsce zamieszkania i to, czym na co dzień się zajmujemy. Potrzebujemy jej, by tworzyć i by żyć tak, jak chcemy. To ważne! – mówi aktorka Katarzyna Herman.

W drugiej odsłonie kampanii, na przełomie listopada i grudnia, tematem kolejnych czterech filmów z aktorami będzie wolność, która tak jak i hasło kampanii – buduje pomost między pokoleniami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwszy spot „wolnościowy” ukaże się już 15 listopada na kanale Powstanie Wielkopolskie – 27 grudnia 1918 na YT.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

30 listopada rusza z kolei kinowa kampania reklamowa z udziałem ambasadorów. W sieci kin Multikino będzie można zobaczyć spot o wolności z udziałem wszystkich ambasadorów.

Za produkcję filmów video odpowiada dom produkcyjny Sputnik. Reżyserem spotów w oparciu o koncept i scenariusz opracowany przez 4Frame jest Dominika Podczaska. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja 4Frame.