Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ministerstwo Zdrowia w kampanii „Nie serwuj sobie choroby” edukuje o problemie otyłości

Ministerstwo Zdrowia w kampanii „Nie serwuj sobie choroby” edukuje o problemie otyłości
Co trzeci dorosły i co piąte dziecko w Polsce ma nadwagę lub jest otyłe. Utrwalają się też złe nawyki żywieniowe, które później bardzo trudno zmienić. Celem kampanii „Nie serwuj sobie choroby” jest skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.
O autorze
1 min czytania 2018-12-10

Rusza medialna kampania pod hasłem „Nie serwuj sobie choroby”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem otyłości i wynikających z niej konsekwencji. „Dramatem, który dotyka miliony Polaków jest otyłość, która może być początkiem rozwoju wielu chorób, w tym chorób układu krążenia czy nowotworów. Będziemy przygotowywać kampanie i podejmować inne działania promujące zdrowy styl życia” – dodał minister zdrowia. 

W spocie promującym akcję widzimy 4-osobową rodzinę, która składa zamówienie w barze typu drive-tru. Mężczyzna zamawia to, co zawsze, czyli „podwójny cheeseburger, hamburger z bekonem, trzy razy frytki, lody waniliowe i napoje gazowane”. Przyjmująca zamówienie powtarza „otyłość, cukrzyca, trzy nadciśnienia, rak jelita grubego i brak kondycji” i pyta, czy mężczyzna potwierdza zamówienie. 

PS

Burmistrz Londynu wydał rozporządzenie, że od lutego 2019 roku na wszystkich stacjach metra i przystankach autobusowych nie będzie można reklamować tzw. śmieciowego jedzenia w ramach nowego programu dotyczącego ograniczenia otyłości wśród dzieci.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Hasłem przewodnim 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS było „Jedz ostrożnie!”. – Jeśli myślimy, że otyli ludzie mieszkają gdzieś daleko w Ameryce to jesteśmy, jak mawiał klasyk, w mylnym błędzie. Już 49% kobiet, 64% mężczyzn i 25% dzieci ma nadwagę lub otyłość. Wszelkie działania uświadamiające istotę zagrożenia są niezwykle cenne społecznie. Od lat staram się edukować widzów i czytelników w zakresie zdrowego żywienia. Dziękuję AMS-owi za tę akcję – mówi Katarzyna Bosacka, dziennikarka, autorka programu „Wiem, co jem”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

EDEKA przedstawiła historię miasta, w którym wszyscy mieszkańcy są otyli. Nawet zwierzęta mają kilka „zbędnych” kilogramów. Widzimy bohaterów, którzy jedząc, nie zwracają uwagi na składniki odżywcze i to, co w istocie jedzą. A jak mówi przysłowie, „jesteś tym, co jesz”! U głównego bohatera spotu zmiany zaczęły się, gdy podczas obiadu zobaczył ptaka, który bez problemu mógł szybować po niebie – chłopak zapragnął tego samego, ale nadwaga skutecznie mu to uniemożliwiła.