Rekin IKEA podbija media społecznościowe

Rekin IKEA podbija media społecznościowe
Rekin jadący samochodem, trzymający w ręku piwo lub czytający gazetę – pluszak IKEA podbija serca internautów i media społecznościowe.
O autorze
1 min czytania 2018-12-13

zdjęcie: instagram.com/magic197, instagram.com/abbylijie

Kto by pomyślał, że zwykła pluszowa zabawka może zrobić taką furorę w sieci. Ale w końcu mówimy tu o produkcie marki IKEA, która przecież znana jest z tego, że swoimi działaniami podbija internet w oszałamiającym tempie.

Tym razem jednak to internauci wyręczyli markę i to za ich sprawą pewien produkt zdobył niesamowity rozgłos – mianowicie chodzi o pluszową zabawkę w kształcie rekina. Niewiadomo właściwie dlaczego ten pluszak tak podbił serca klientów marketu. Natomiast zdjęcia rekina Blåhaj wirusowo oblegają media społecznościowe. Pod hashtagiem #ikeashark na Instagramie znajduje się mnóstwo zdjęć z pluszaka – np. jadącego samochodem, siedzącego przed komputerem czy trzymającego w ręku piwo!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

IKEA w ramach kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa” zaprosiła dzieci z całego świata do narysowania pluszaka swoich marzeń. Na ich podstawie powstały prawdziwe zabawki, które weszły w skład limitowanej kolekcji SAGOSKATT 2018.

PS2

Nawet dorośli uwielbiają pluszaki. Przykładem tego są chociażby Słodziaki Biedronki, które zrobiły furorę wśród Polaków, lub zeszłoroczne Świeżaki

PS3

W czym tkwi fenomen Świeżaków Biedronki? Co sprawia, że dorośli ludzie są w stanie „koczować” godzinami przy kasach, upubliczniać swoje wyzywające zdjęcia, a nawet kraść?.