Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Zawsze chciałeś mieć takie coś!” – nowa kampania reklamowa Providenta

Provident Polska startuje z kampanią reklamową, opartą na znanym polskim hicie z lat 90. Spoty i materiały digitalowe są wsparciem promocyjnym dla nowej oferty produktowej „Prostej Pożyczki”, w której koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.
O autorze
1 min czytania 2019-01-08

Oferta produktowa i kampania reklamowa wystartowały 7 stycznia.

– To nowa odsłona naszych spotów. Główny bohater – młody tata, gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje zaś nucą refren, który w spocie brzmi: „czterysta, oddajesz dwa czterysta”. Wszystko na melodię znanego z lat 90. polskiego przeboju. Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty – wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

W spocie posłużono się przykładem pożyczki w wysokości 2000 zł, które młody tata pożyczył na zrealizowanie marzenia – zakupu keyboardu. Zgodnie z ofertą całkowity koszt tej pożyczki to 400 zł, do zapłaty więc w całości klient ma 2 400 zł – o czym także śpiewa bohater filmu. RRSO pożyczki wynosi 89,5 proc.

– Nasza nowa kampania reklamowa promująca „Prostą Pożyczkę” obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Tydzień później, 14 stycznia, rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Wzmocniliśmy też aktywności internetowe, przede wszystkim poprzez duże zasięgowe formaty na wp.pl i Onecie, a także poprzez VOD i kampanię w Google CLICK 2 CALL – mówi Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. Przy tej okazji Bank przygotował kampanię promującą ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu z udziałem wolontariuszy i beneficjentów Szlachetnej Paczki – Pomaganie jest fajne! Współczesną aranżację utworu Ewy Bem pt.: „Podaruj mi trochę słońca” zaaranżował Smolik, a piosenką w nowym brzmieniu zaśpiewała Natalia Przybysz. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się