„Zawsze chciałeś mieć takie coś!" – nowa kampania reklamowa Providenta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Zawsze chciałeś mieć takie coś!

Provident Polska startuje z kampanią reklamową, opartą na znanym polskim hicie z lat 90. Spoty i materiały digitalowe są wsparciem promocyjnym dla nowej oferty produktowej „Prostej Pożyczki”, w której koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.

Oferta produktowa i kampania reklamowa wystartowały 7 stycznia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To nowa odsłona naszych spotów. Główny bohater – młody tata, gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje zaś nucą refren, który w spocie brzmi: „czterysta, oddajesz dwa czterysta”. Wszystko na melodię znanego z lat 90. polskiego przeboju. Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty – wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

W spocie posłużono się przykładem pożyczki w wysokości 2000 zł, które młody tata pożyczył na zrealizowanie marzenia – zakupu keyboardu. Zgodnie z ofertą całkowity koszt tej pożyczki to 400 zł, do zapłaty więc w całości klient ma 2 400 zł – o czym także śpiewa bohater filmu. RRSO pożyczki wynosi 89,5 proc.

– Nasza nowa kampania reklamowa promująca „Prostą Pożyczkę” obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Tydzień później, 14 stycznia, rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Wzmocniliśmy też aktywności internetowe, przede wszystkim poprzez duże zasięgowe formaty na wp.pl i Onecie, a także poprzez VOD i kampanię w Google CLICK 2 CALL – mówi Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PS

Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. Przy tej okazji Bank przygotował kampanię promującą ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu z udziałem wolontariuszy i beneficjentów Szlachetnej Paczki – Pomaganie jest fajne! Współczesną aranżację utworu Ewy Bem pt.: „Podaruj mi trochę słońca” zaaranżował Smolik, a piosenką w nowym brzmieniu zaśpiewała Natalia Przybysz. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij