Oferta produktowa i kampania reklamowa wystartowały 7 stycznia.
– To nowa odsłona naszych spotów. Główny bohater – młody tata, gra i śpiewa swojej córce o zakupie czarnego keyboardu, „właśnie po to, by grać tu z nią”. Oboje zaś nucą refren, który w spocie brzmi: „czterysta, oddajesz dwa czterysta”. Wszystko na melodię znanego z lat 90. polskiego przeboju. Z jednej strony chcieliśmy wpisać się w modny ostatnio trend powrotu do tamtych lat, z drugiej strony wciąż podkreślamy, jak ważne są dla nas plany i marzenia naszych klientów, których realizację od wielu lat wspieramy. Dodatkowo w melodyjny sposób pokazujemy, jak łatwo obliczyć koszty naszej nowej oferty – wyjaśnia Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.
Zobacz również
W spocie posłużono się przykładem pożyczki w wysokości 2000 zł, które młody tata pożyczył na zrealizowanie marzenia – zakupu keyboardu. Zgodnie z ofertą całkowity koszt tej pożyczki to 400 zł, do zapłaty więc w całości klient ma 2 400 zł – o czym także śpiewa bohater filmu. RRSO pożyczki wynosi 89,5 proc.
– Nasza nowa kampania reklamowa promująca „Prostą Pożyczkę” obecna będzie w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Tydzień później, 14 stycznia, rozpocznie się dwutygodniowa kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, w Polskim Radiu (Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24) i stacjach lokalnych. Wzmocniliśmy też aktywności internetowe, przede wszystkim poprzez duże zasięgowe formaty na wp.pl i Onecie, a także poprzez VOD i kampanię w Google CLICK 2 CALL – mówi Artur Zabielski, dyrektor ds. marketingu w Provident Polska.
Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bank BGŻ BNP Paribas został partnerem strategicznym projektu Szlachetna Paczka. Przy tej okazji Bank przygotował kampanię promującą ideę radości płynącej z pomagania w codziennym życiu z udziałem wolontariuszy i beneficjentów Szlachetnej Paczki – Pomaganie jest fajne! Współczesną aranżację utworu Ewy Bem pt.: „Podaruj mi trochę słońca” zaaranżował Smolik, a piosenką w nowym brzmieniu zaśpiewała Natalia Przybysz.