Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pisarze i pisarki czytają recenzje na temat swoich książek – akcja portalu lubimyczytac.pl

Pisarze i pisarki czytają recenzje na temat swoich książek – akcja portalu lubimyczytac.pl
Jak Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk reagują na krytykę czytelników i recenzje ich książek wystawione w portalu lubimyczytac.pl?
O autorze
1 min czytania 2019-01-24

Portal lubimyczytac.pl wystartował z ciekawą akcją, w której zostali skonfrontowani znani pisarze i pisarki z opiniami internautów na temat ich dzieł. Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk zostali poproszeni o przeczytanie recenzji na temat swoich książek, zaś ich reakcje podczas lektury komentarzy zostały nagrane.

Na pierwszy ogień poszli Jakub Żulczyk oraz Jakub Małecki. Do 30.01 na stronie lubimyczytac.pl codziennie będą publikowane kolejne filmy z innymi autorami. 


PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z serii niestandardowych promocji książek – w lipcu 2018 roku na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi stanęły bajecznie kolorowe ławki w kształcie książek. Zaprojektowali je znani malarze i artyści ze świata mediów, muzyki, filmu czy literatury.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego raper MC Silk odciął się od rzeczywistości i siedzi zamknięty w pokoju? Tego dowiecie się ze spotu akcji Czytaj PL „Cała prawda o czytaniu”, promującego czytelnictwo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

„Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!” to mini-kampania społeczna stworzona przez ludzi, którzy po prostu lubią czytać. W jej ramach przedstawiono serię 12 zdjęć osób znanych i nieznanych, które złapane w swoich własnych łóżkach, pokazały, co czytają do poduchy.