TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Znany duet youtuberów Nienasyceni w nowej aktywacji Żołądkowej Gorzkiej #GrzańcaGrzejemy

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.
O autorze
1 min czytania 2019-02-01

Każdy ma swój sposób na skuteczne rozgrzewanie się zimą – chłodne wieczory można spędzać w domowym zaciszu pod kocem lub w sposób aktywny, uprawiając sporty zimowe. Żołądkowa Gorzka już trzeci rok z rzędu serwuje wszystkim zmarzluchom aromatycznego Grzańca i zachęca do jego samodzielnego przyrządzenia w domu. Dla zwolenników grzania się na świeżym powietrzu marka przygotowała Stacje Grzewcze na Zimowym Narodowym i w Białce Tatrzańskiej utrzymane w klimacie après-ski, gdzie po zimowych szaleństwach można odpocząć i rozgrzać się Grzańcem.

Jedną z aktywacji w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy jest konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym marka zaprasza do podzielenia się swoimi pomysłami na skuteczne rozgrzewanie się tej zimy. Do akcji został zaangażowany znany duet youtuberów Nienasyceni, czyli Karol Paciorek i Lisie Piekło. Pierwszy ich materiał został zrealizowany podczas wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą. Wkrótce odwiedzą też drugą Ambasadę Grzańca w Białce Tatrzańskiej i sprawdzą, jakie atrakcje czekają na fanów górskich rozrywek. Akcję wspierają także popularni blogerzy i instagramerzy, którzy dzielą się swoimi patentami na ciepłe spędzenie zimy.

Udział w konkursie może wziąć każdy – zasady są proste: wystarczy wstawić zdjęcie w zimowej stylizacji lub pokazać swój patent na ogrzewanie się zimą na swoim Instagramowym profilu, umieścić na nim literkę G w dowolnej formie i otagować: #grzancagrzejemy, #modanagrzanie, #G, #konkurs. Można pochwalić się modną tej zimy stylówką lub Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w zimowej scenerii. Pomysłów jest wiele, a dla najlepszych przewidziane są atrakcyjne nagrody – do zdobycia 3 x pobyt dla 2 osób w ekskluzywnym hotelu NoName **** oraz zestawy Żołądkowej Gorzkiej do samodzielnego przyrządzenia aromatycznego Grzańca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj