Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znany duet youtuberów Nienasyceni w nowej aktywacji Żołądkowej Gorzkiej #GrzańcaGrzejemy

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.
O autorze
1 min czytania 2019-02-01

Każdy ma swój sposób na skuteczne rozgrzewanie się zimą – chłodne wieczory można spędzać w domowym zaciszu pod kocem lub w sposób aktywny, uprawiając sporty zimowe. Żołądkowa Gorzka już trzeci rok z rzędu serwuje wszystkim zmarzluchom aromatycznego Grzańca i zachęca do jego samodzielnego przyrządzenia w domu. Dla zwolenników grzania się na świeżym powietrzu marka przygotowała Stacje Grzewcze na Zimowym Narodowym i w Białce Tatrzańskiej utrzymane w klimacie après-ski, gdzie po zimowych szaleństwach można odpocząć i rozgrzać się Grzańcem.

Jedną z aktywacji w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy jest konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym marka zaprasza do podzielenia się swoimi pomysłami na skuteczne rozgrzewanie się tej zimy. Do akcji został zaangażowany znany duet youtuberów Nienasyceni, czyli Karol Paciorek i Lisie Piekło. Pierwszy ich materiał został zrealizowany podczas wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą. Wkrótce odwiedzą też drugą Ambasadę Grzańca w Białce Tatrzańskiej i sprawdzą, jakie atrakcje czekają na fanów górskich rozrywek. Akcję wspierają także popularni blogerzy i instagramerzy, którzy dzielą się swoimi patentami na ciepłe spędzenie zimy.

Udział w konkursie może wziąć każdy – zasady są proste: wystarczy wstawić zdjęcie w zimowej stylizacji lub pokazać swój patent na ogrzewanie się zimą na swoim Instagramowym profilu, umieścić na nim literkę G w dowolnej formie i otagować: #grzancagrzejemy, #modanagrzanie, #G, #konkurs. Można pochwalić się modną tej zimy stylówką lub Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej w zimowej scenerii. Pomysłów jest wiele, a dla najlepszych przewidziane są atrakcyjne nagrody – do zdobycia 3 x pobyt dla 2 osób w ekskluzywnym hotelu NoName **** oraz zestawy Żołądkowej Gorzkiej do samodzielnego przyrządzenia aromatycznego Grzańca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj