TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Na warszawskiej Pradze pojawił się mural z butelką Coca-Coli

Na warszawskiej Pradze pojawił się mural z butelką Coca-Coli
Na ścianie kamienicy przy ul. Targowej 15 w Warszawie pojawił się mural przedstawiający kultową butelkę Coca-Coli. Jego autorem jest Piotr Młodożeniec, polski artysta sztuk wizualnych.
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

Stworzenie muralu na zlecenie marki Coca-Cola zostało zainspirowane wprowadzeniem kultowej już butelki konturowej do sprzedaży detalicznej w styczniu br. – dotychczas była ona dostępna jedynie w sektorze hotelarsko-gastronomicznym. Mural jest też częścią kampanii reklamowej „Ikona powraca”.

Autorem malowidła jest Piotr Młodożeniec, artysta specjalizujący się w sztukach wizualnych. W 2001 roku zaprojektował na zlecenie Museum of the Seam w Jerozolimie znak Coexist, wykorzystując litery połączone z symbolami trzech największych religii. Znak ten wykorzystał m.in. Bono, lider U2, w scenografii jednej z międzynarodowych tras koncertowych.

Mural pojawił się na ścianie kamienicy przy ul. Targowej 15 w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: Łukasz Król

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.

PS2

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS3

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS4

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.

PS5

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.