Na warszawskiej Pradze pojawił się mural z butelką Coca-Coli

Na warszawskiej Pradze pojawił się mural z butelką Coca-Coli
Na ścianie kamienicy przy ul. Targowej 15 w Warszawie pojawił się mural przedstawiający kultową butelkę Coca-Coli. Jego autorem jest Piotr Młodożeniec, polski artysta sztuk wizualnych.
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

Stworzenie muralu na zlecenie marki Coca-Cola zostało zainspirowane wprowadzeniem kultowej już butelki konturowej do sprzedaży detalicznej w styczniu br. – dotychczas była ona dostępna jedynie w sektorze hotelarsko-gastronomicznym. Mural jest też częścią kampanii reklamowej „Ikona powraca”.

Autorem malowidła jest Piotr Młodożeniec, artysta specjalizujący się w sztukach wizualnych. W 2001 roku zaprojektował na zlecenie Museum of the Seam w Jerozolimie znak Coexist, wykorzystując litery połączone z symbolami trzech największych religii. Znak ten wykorzystał m.in. Bono, lider U2, w scenografii jednej z międzynarodowych tras koncertowych.

Mural pojawił się na ścianie kamienicy przy ul. Targowej 15 w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: Łukasz Król

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.

PS2

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS3

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS4

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.

PS5

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.