„Do What Moves You” – wystartowała muzyczna kampania Bacardi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Do What Moves You” – wystartowała muzyczna kampania Bacardi

Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami

„Do What Moves You” to wideo kampania, której tło stanowi utwór trio Majora Lazera oraz duetu znanych choreografów Rich&Tone.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterowie filmu, którego wydarzenia odbywają się w małym, karaibskim miasteczku, spotykają się, aby tańczyć – wszystko z akompaniamentem rumu Bacardi. Nie robią tego do określonej muzyki, ponieważ to ich ruchy tworzą unikalne dźwięki i beaty. Każdy z nich, swoimi gestami wytwarza inną melodię poprzez wyjątkowy dynamizm własnego ciała. Kiedy grupa zbiera się razem, ich dźwięki mieszają się, łącząc w całość i formując utwór Majora Lazera i Rich&Tone, którzy od wielu lat są partnerami marki Bacardi.

Inspiracją do stworzenia tego żywiołowego połączenia muzyki i ruchu była chęć podkreślenia wyjątkowej natury człowieka – jego pragnienia wolności, chęci zmian w życiu, aby robić rzeczy, które naprawdę sprawiają prawdziwą radość. Z ludzkich działań wynika bezpośrednio to, jak wygląda rzeczywistość dookoła. Metafora tańca i muzyki jest odzwierciedleniem tej myśli.

W spocie, wyreżyserowanym przez Toma Kuntza z MJZ, oprócz choreografii wyjątkowego duetu Rich&Tone, oglądamy pięciu różnych, profesjonalnych tancerzy z różnych zakątków świata: Los Angeles, Miami, Jamajki oraz Dominikany.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij