Aplikacja Żappka została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.
– Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju w firmie Żabka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.
Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.
PS2
Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.