Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żappka – Żabka prezentuje pilotażową wersję swojej nowej aplikacji

Żappka – Żabka prezentuje pilotażową wersję swojej nowej aplikacji
Żabka zaprezentowała nową aplikację mobilną dla swoich klientów – Żappkę. Od początku klienci będą otrzymywać m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Aplikacja na razie dostępna jest w wersji pilotażowej.
O autorze
1 min czytania 2019-02-27

Aplikacja Żappka została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

– Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty.  Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycja – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju  w firmie Żabka.

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.

Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.