Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Magda Mołek, Maria Sadowska i Marta Dyks czytają historie niezwykłych i inspirujących Polek

Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.
O autorze
3 min czytania 2019-03-06

W siedmiu odcinkach serialu audio usłyszymy historie siedmiu niezwykłych Polek. Począwszy od 6 marca, co tydzień w aplikacji Storytel publikowane będą kolejne portrety audio kobiet, które zmieniały polską rzeczywistość. Projekt jest efektem połączenia zamiłowania do dawnych historii i opowieści o życiach kobiet pisarki Weroniki Wierzchowskiej oraz uczczenia przez dziennikarkę Monikę Frenkiel rocznicy przyznania praw wyborczych kobietom.

– Zaczęło się od Weroniki Wierzchowskiej, autorki m.in. serialu audio „Pani doktor”, opisującego losy pierwszej polskiej lekarki, Anny Tomaszewicz-Dobrskiej. Gdy przyszło do selekcjonowania bohaterki nowej produkcji, kolejnej wspaniałej Polki, w głowie Marcina Zwierzchowskiego, odpowiedzialnego za projekt Storytel Original, zrodził się pomysł, by wszystkie propozycje przekuć w serial non-fiction, gdzie każdy odcinek skupiałby się na jednej historycznej postaci. Z czasem do projektu dołączyła Monika Frenkiel, która w ramach uczczenia setnej rocznicy uzyskania przez Polki praw wyborczych opracowała sto biogramów wyjątkowych kobiet, które kształtowały historię naszego kraju. Wspólnie z ambasadorkami projektu, współczesnymi, niesamowitymi kobietami, które zgodziły się wcielić także w rolę lektorek, wybraliśmy siedem historii Polek, które nie są powszechnie znane, a nam wydały się niezwykle inspirując. Przygotowaliśmy serię „Portretów audio”, które w marcu i kwietniu będziemy publikować w formie audiobooków w naszej aplikacji – mówi Jakub Barzak, marketing manager, Storytel Polska.

W role lektorek w tym projekcie specjalnym Storytel wcieliły się znane i lubiane Polki, z różnych światów, zaangażowane w działania na rzecz praw kobiet i równości płci. Modelka Marta Dyks – dziennikarka i prezenterka telewizyjna Magda Mołek; Joanna Jędrzejczyk – utytułowana fighterka, była mistrzyni świata mieszanych sztuk walki organizacji UFC; Maria Sadowska – piosenkarka, a także scenarzystka i reżyserka filmowa; Aleksandra Domańska – aktorka młodego pokolenia; projektantka mody Gosia Baczyńska; i Marta Drożdż – redaktor naczelna polskiego wydania magazynu „Elle”. Każda ambasadorka przed nagraniem swojego audiobooka przeszła profesjonalny trening pod okiem doświadczonego lektora, Macieja Jabłońskiego.

Pierwsza historia, której bohaterką jest Narcyza Żmichowska, jest już dostępna na platformie Storytel. Lektorką tego odcinka jest Marta Dyks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Narcyza Żmichowska ceniła sobie wolność, była aktywna społecznie i jest uważana za prekursorkę feminizmu w Polsce. Cool kobieta, bezdzietna singielka, nosiła krótkie włosy, paliła papierosy i chodziła do Biblioteki Narodowej, która była zamknięta dla kobiet. Była powieściopisarką i poetką, zwracała szczególną uwagę na rolę kształcenia kobiet, czyli dawanie kobiecie wyboru i prawa do podejmowania świadomych decyzji dotyczących tego, jak ma wyglądać jej życie i rola w społeczeństwie. Narcyza Żmichowska żyła w XIX wieku, ale uważam, że podejmowana przez nią tematyka jest wciąż aktualna, dlatego cieszę się, że mogę przybliżyć jej historię w jednym z portretów audio wydanych przez Storytel. Uważam, że ten projekt dedykowany jest nie tylko kobietom, ale też mężczyznom. Bo świat zbudowany jest na dwóch płciach i bohaterki, których losy przypominamy, odegrały w naszej historii równie ważne role jak niejeden mężczyzna. Warto je poznać – mówi Marta Dyks.

O kim usłyszymy w projekcie Storytel?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Narcyza Żmichowska – powieściopisarka i prekursorka feminizmu w Polsce
  • Izabela Czartoryska – mecenaska sztuki i założycielka pierwszego muzeum w Polsce
  • Maria Kwaśniewska – medalistka olimpijska, brała czynny udział w ruchu oporu podczas II wojny światowej
  • Zofia Kielan-Jaworowska – paleontolożka, odkrywczyni nowego gatunku dinozaurów
  • Elżbieta Czyżewska – gwiazda filmowa lat 60.
  • Zofia Stryjeńska– najsłynniejsza artystka polskiego międzywojnia
  • Jadwiga Piłsudska – polska pilotka, córka Józefa Piłsudskiego

Seria inspirujących historii, które warto poznać, powstała w ramach Storytel Original. Wszystkie odcinki będą publikowane w aplikacji Storytel w marcu i kwietniu. Fragmenty audiobooków są już dostępne na dedykowanej stronie internetowej, gdzie dowiemy się też więcej o bohaterkach historii i ambasadorkach projektu. Kampanię otwiera specjalna sesja zdjęciowa na łamach najnowszego, kwietniowego wydania magazynu „Elle”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach promocji projektu Storytel przygotował aż 30 dni darmowego dostępu do całej platformy z audiobookami i podcastami dla wszystkich, którzy skorzystają ze specjalnego formularza rejestracyjnego na stronie.  

PS

Jolanta Wadowska-Król, Wanda Rutkiewicz i Kora – wizerunki tych niezwykłych kobiet zostały uwiecznione na muralach w trzech miastach w ramach wyjątkowej akcji „Kobiety na mury”, organizowanej przez „Wysokie Obcasy”.

PS2

We wrześniu br. ruszyła kampania Banku BGŻ BNP Paribas „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”, która zapowiadała, że wkrótce na kartach płatniczych Banku pojawi się wizerunek kobiety lub element symbolizujący jej rolę i odpowiedzialność, jaką pełni w społeczeństwie. Teraz projekt wchodzi w życie.

PS3

Google nawiązał współpracę z Rosie Rios, 43. Skarbnikiem Stanów Zjednoczonych, by za pomocą aplikacji Notable Women z wykorzystaniem Augmented Reality, wpływowe i godne uwagi kobiety znalazły się na amerykańskich banknotach.

PS4

Kobiety stały często w cieniu mężczyzn, a ich działania i sukcesy nie zostały wymienione. Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.

PS5

W związku z premierą nowego serialu „Chilling Adventures of Sabrina” w Polsce, Neftlix przygotował kampanię promocyjną „Poczet polskich Wiedźm”, w której pokazano odważne i świadome swojej wartości Polki.