Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Parlament Europejski wprowadził zakaz sprzedaży plastikowych jednorazówek

Parlament Europejski wprowadził zakaz sprzedaży plastikowych jednorazówek
PE poparł wprowadzenie do 2021 roku zakazu sprzedaży jednorazowych sztućców, patyczków do uszu, słomek i mieszadełek z plastiku. Każda osoba, która nie zastosuje się do nowych zasad i będzie dalej zanieczyszczała srodowisko, będzie musiała zapłacić wysoką karę.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Koniec z plastikiem! 27 marca br. Parlament Europejski zatwierdził dyrektywę, która wprowadza do 2021 roku zakaz sprzedaży plastikowych jednorazówek, takich jak sztućce (widelce, noże, łyżki i pałeczki), talerzyki i inne naczynia, słomki do napojów, patyczki do uszu, rączki do balonów, tworzywa sztuczne ulegające oksydegradacji i pojemniki do żywności oraz styropianowe kubeczki.

Co więcej, państwa członkowskie będą miały czas do 2029 roku na osiągniecie poziomu 90% recyklingu plastikowych butelek. Nowe butelki będą też musiały być wytwarzane przynajmniej w 25% z materiału pochodzącego z recyklingu. Natomiast do 2030 roku odsetek ten powinien sięgnąć 30%.

Nowa dyrektywa wprowadza również stosowanie zasady „zanieczyszczający płaci”. Dotyczy ona w szczególności producentów wyrobów tytoniowych. Będzie też miała zastosowanie do sieci rybackich wykonywanych z tworzyw sztucznych, aby producenci, a nie rybacy, ponosili koszty zbierania sieci utraconych na morzu.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Burberry chce być bardziej eko – do 2025 roku chce wymienić wszystkie plastikowe wieszaki, opakowania i reklamówki na te wykonane z biotworzyw, które będą mogły być ponownie wykorzystane.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgodnie ze swoją polityką zrównoważonego rozwoju Samsung planuje ograniczenie do minimum, a docelowo całkowite zastąpienie obecnie używanych opakowań materiałami ekologicznymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Nestlé ogłosiło, że do 2025 r. wprowadzi opakowania w 100% nadające się do recyklingulub takie, które będzie można ponownie wykorzystać. Z kolei już w od lutego br. firma rozpocznie eliminację plastikowych słomek, wykorzystując w tym celu alternatywne materiały, takie jak papier.

PS4

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych. Podobną deklarację złożyły marki koncernu Beiersdorf, takie jak Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin i Hansaplast.