zdjęcie: facebook.com/greenpeacepl
15 kwietnia pisaliśmy o akcji Greenpeace wymierzonej w kierunku firmy Nestle. Jak podała organizacja, koncern w 2018 roku wyprodukował 1,7 mln ton opakowań z tworzyw sztucznych – jest to aż 13-procentowy wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. W związku z tym Greenpeace stworzyło spot, w którym drwi z międzynarodowej firmy.
Zobacz również
-
T-Mobile „Trening Pierwszego Kontaktu”: Dawid Podsiadło w roli trenera dobrych manier, uczy innych życzliwości
-
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu [BADANIE]
-
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”: Fundacja YES udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce
Dzisiaj, 17 kwietnia, organizacja opublikowała na swoim facebookowym profilu wiadomość o umieszczeniu przed siedzibą Nestle w Warszawie 350 kg plastikowych śmieci. Jest to kontynuacja międzynarodowej akcji wymierzonej w firmę.
Co więcej, na elewacji budynku, w którym mieści się siedziba Nestle, organizacja przykleiła duży transparent z napisem „#tochybatwoje, Nestlé”. Greenpeace tym samym domaga się od koncernu pełnej przejrzystości co do ilości wyprodukowanych plastikowych opakowań oraz przedstawienia konkretnych planów zmniejszenia ich zużycia.
Organizacja ratująca życie morskich zwierząt przygotowała mocną kampanię, w której w dosadny sposób pokazało, co powoduje plastik wyrzucany do zbiorników wodnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Kanadyjska agencja Rethink przygotowała dla organizacji Greenpeace kampanię społeczną „Don’t suck the life from our oceans”, mającą na celu zwrócenie uwagi na to, jak szkodliwy wpływ na nasze środowisko ma wykorzystywanie plastikowych słomek na masową skalę.