Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Juventus wprowadza nowe koszulki przez „względy marketingowe”

Juventus wprowadza nowe koszulki przez „względy marketingowe”
12 maja br. drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana jest kwestiami marketingowymi.
O autorze
1 min czytania 2019-05-13

Charakterystyczne biało-czarne pionowe paski widniały na koszulkach piłkarzy z klubu Juventus od 1903 roku. Teraz w sezonie 2019/20 postanowiono zerwać z ponad 100-letnią tradycją i wprowadzić nowe koszulki – czarno-białe z różowym, pionowym paskiem.

Tutaj natomiast poprzednia wersja koszulki:

Jak informuje portal Tuttosport, prezes Juventusu Andrea Agnelli chce zwiększyć potencjał marketingowy swojego klubu piłkarskiego i jego zdaniem nowe koszulki będą lepiej postrzegane niż te w biało-czarne pasy, które np. w Stanach Zjednoczonych kojarzone są z sędziami – a to negatywnie wpływa na ich odbiór.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcia: facebook.com/Juventus

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W marcu 2018 roku zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.

PS3

20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co uważają na ten temat eksperci?