Spotify wprowadzi własne Stories?

Spotify wprowadzi własne Stories?

Tak zwane Storyline miałyby służyć artystom do tworzenia krótkich filmików na temat inspiracji oraz kulis powstawania wybranych utworów muzycznych.

Instagramowe Stories podbiły serca użytkowników tego portalu społecznościowego. Możliwość tworzenia krótkich filmików, które po 24 godzinach znikają, wykorzystuje też wiele marek do promocji swoich produktów. Jak podaje portal TechCrunch, teraz Spotify ma w planach wprowadzenie podobnej funkcji do swojej platformy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Relacje miałyby się nazywać Storyline i umożliwiałyby artystom dzielenie się swoimi inspiracjami czy szczegółami dotyczącymi powstawania poszczególnych utworów muzycznych. Format byłby podobny do istniejącego już na platformie kart „Behind the Lyrics”, lecz w przypadku Storyline to użytkownicy decydowaliby, w jakim tempie chcą oglądać pojawiające się relacje.

Spotify w rozmowie z portalem TechCrunch potwierdził, że faktycznie testuje już taką funkcję, lecz na tę chwilę nie wiadomo, kiedy zostanie ona oficjalnie wprowadzona do platformy.

PS

W styczniu br. Netflix wprowadził w swojej aplikacji mobilnej możliwość udostępniania ulubionych tytułów filmowych w InstaStories.

PS2

Podczas tegorocznego Finału WOŚP ekipa Fundacji postawiła wykorzystać popularne Instagram Stories do promocji wydarzenia. Czego możemy się od nich nauczyć?

PS3

Sprawdźcie też 11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij