Spotify wprowadzi własne Stories?

Spotify wprowadzi własne Stories?
Tak zwane Storyline miałyby służyć artystom do tworzenia krótkich filmików na temat inspiracji oraz kulis powstawania wybranych utworów muzycznych.
O autorze
1 min czytania 2019-05-16

Instagramowe Stories podbiły serca użytkowników tego portalu społecznościowego. Możliwość tworzenia krótkich filmików, które po 24 godzinach znikają, wykorzystuje też wiele marek do promocji swoich produktów. Jak podaje portal TechCrunch, teraz Spotify ma w planach wprowadzenie podobnej funkcji do swojej platformy.

Relacje miałyby się nazywać Storyline i umożliwiałyby artystom dzielenie się swoimi inspiracjami czy szczegółami dotyczącymi powstawania poszczególnych utworów muzycznych. Format byłby podobny do istniejącego już na platformie kart „Behind the Lyrics”, lecz w przypadku Storyline to użytkownicy decydowaliby, w jakim tempie chcą oglądać pojawiające się relacje.

Spotify w rozmowie z portalem TechCrunch potwierdził, że faktycznie testuje już taką funkcję, lecz na tę chwilę nie wiadomo, kiedy zostanie ona oficjalnie wprowadzona do platformy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W styczniu br. Netflix wprowadził w swojej aplikacji mobilnej możliwość udostępniania ulubionych tytułów filmowych w InstaStories.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas tegorocznego Finału WOŚP ekipa Fundacji postawiła wykorzystać popularne Instagram Stories do promocji wydarzenia. Czego możemy się od nich nauczyć?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Sprawdźcie też 11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych.