Cannes Lions 2019: Apple z tytułem kreatywnego marketera roku

Cannes Lions 2019: Apple z tytułem kreatywnego marketera roku

Jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions przyznało firmie Apple tytuł kreatywnego marketera roku za światowej klasy kreatywne inicjatywy komunikacyjne i marketingowe.

21 maja br. jury tegorocznego konkursu Cannes Lions ogłosiło, że zaszczytny tytuł kreatywnego marketera roku zostanie przyznany marce Apple. Firma z Cupertino odbierze nagrodę 21 czerwca podczas finałowej gali konkursu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie pierwsze wyróżnienie, które Apple otrzymało podczas Cannes Lions. W 2018 roku marka zdobyła nagrodę Grand Prix Entertainment Lions for Music za spot „Welcome Home” promujący inteligentny głośnik HomePod. Poza tym brand ma na koncie 5 Złotych Lwów, 9 Srebrnych Lwów oraz 8 Brązowych Lwów za 10 innych kampanii.

Nagroda kreatywnego marketera roku przyznawana jest organizacjom, które wykazują trwałą kreatywność w promocji swoich produktów na wielu platformach oraz przy tworzeniu swojej komunikacji nawiązują współprace z licznymi partnerami i agencjami.

PS

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

PS2

Cannes Lions 2018: wołowina, kurczaki i frytki ponownie podbiły Cannes – najlepsze kampanie marek QSR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij