21 maja br. jury tegorocznego konkursu Cannes Lions ogłosiło, że zaszczytny tytuł kreatywnego marketera roku zostanie przyznany marce Apple. Firma z Cupertino odbierze nagrodę 21 czerwca podczas finałowej gali konkursu.
To nie pierwsze wyróżnienie, które Apple otrzymało podczas Cannes Lions. W 2018 roku marka zdobyła nagrodę Grand Prix Entertainment Lions for Music za spot „Welcome Home” promujący inteligentny głośnik HomePod. Poza tym brand ma na koncie 5 Złotych Lwów, 9 Srebrnych Lwów oraz 8 Brązowych Lwów za 10 innych kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nagroda kreatywnego marketera roku przyznawana jest organizacjom, które wykazują trwałą kreatywność w promocji swoich produktów na wielu platformach oraz przy tworzeniu swojej komunikacji nawiązują współprace z licznymi partnerami i agencjami.
PS
Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cannes Lions 2018: wołowina, kurczaki i frytki ponownie podbiły Cannes – najlepsze kampanie marek QSR.