Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste

Life is a Beautiful Sport: Burzliwa kłótnia zakochanych w spocie Lacoste

W ramach kampanii „Crocodile Inside” marka Lacoste stworzyła poruszający spot, który przedstawia burzliwą kłótnie dwojga zakochanych i jej następstwa. Reklamę podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.

Kampanią „Crocodile Inside” Lacoste świętuje 85-lecie swojego istnienia. By podkreślić kluczowe dla brandu wartości - wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność - marka stworzyła poruszający spot, który przedstawia krótką historię miłosną, lecz w bardziej realistyczny sposób niż w przypadku innych produkcji brandu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie widzimy parę, która jest w trakcie burzliwej kłótni. Ich rozstanie w dosłowny sposób symbolizuje rozerwanie się w pół budynku, w którym mieszkali. W pewnym momencie oboje zdają sobie sprawę, że za daleko się posunęli i mimo wielu przeciwności desperacko walczą o siebie.

90-sekundowy spot, któremu towarzyszy utwór Édith Piaf „L’hymne à l’amour”, podsumowuje hasło „Life is a Beautiful Sport”.

Za kreację odpowiada agencja BETC Paris

PS

Tutaj poprzedni spot marki Lacoste, promujący kampanię „Timeless”.

PS2

„Save Our Species” to nazwa kampanii marki Lacoste, która w tym roku ma swoją drugą odsłonę. W jej ramach brand zmienia swoje charakterystyczne logo przedstawiające krokodyla na wymierające gatunki zwierząt – m.in. wieloryba, rysia iberyjskiego oraz żabę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij