TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Słupy sensoryczne, czyli dotknij miasta z Warexpo

Słupy sensoryczne, czyli dotknij miasta z Warexpo
Kampania niestandardowa Warexpo zachęca do dotknięcia powierzchni słupa, a na nim różnych faktur materiałów. Tak Warexpo informuje o wystawie w Muzeum Warszawskiej Pragi.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Pięć tradycyjnych, klejonych nośników reklamowych typu Traffic zostało przemienionych w niestandardowe słupy sensoryczne, które informują o wystawie „Praga sensorycznie” realizowanej od 8 czerwca br. w Muzeum Warszawskiej Pragi. Nośniki zostały „ubrane” w materiały o różnych fakturach. Są one odpowiednikiem tych użytych na wystawie.

– W tej kampanii wykorzystaliśmy ekologiczne materiały, które mają walory sensoryczne i estetyczne. To pierwsza niestandardowa realizacja na słupie typu Traffic i jak się okazuje, ten klasyczny nośnik daje świetne możliwości nietypowej aranżacji – mówi Aleksandra Derc-Jasińska, kierowniczka Działu Marketingu i Komunikacji Społecznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słupy są też drogowskazami prowadzącymi do Muzeum na Pradze – znajdują się w pięciu lokalizacjach: przy pl. Wilsona, pl. Bankowym, na rogu ulic Andersa i Stawki, przy Rondzie Wiatraczna po stronie Al. Stanów Zjednoczonych oraz w okolicy samego muzeum przy Targowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od początku roku w Warszawie obowiązuje nowy system segregacji śmieci. W związku z tym agencja Warexpo przygotowała niestandardową kampanię z nietypowymi nośnikami reklamowymi.

PS2

W ramach kampanii #OddychajWarszawo agencja Warexpo stworzyła specjalną tablicę magnetyczną, której zadaniem jest informowanie o stanie powietrza w Warszawie.Projekt trafił już do 553 szkół i przedszkoli we wszystkich stołecznych dzielnicach.

PS3

Z okazji zeszłorocznego Święta Niepodległości w Warszawie na pl. Unii Lubelskiej na zabytkowym słupie ogłoszeniowym przytwierdzone były biało-czerwone kokardy. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza. Za projekt odpowiadała agencja Warexpo.

PS4

Pod koniec 2017 roku na jednej z głównych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane, smukłe i bardzo dobrze widoczne nowe słupy reklamowe.Właścicielem nośnika jest Warexpo sp. z o.o., która rozpoczęła wymianę tradycyjnych słupów na nowoczesne, zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe według wytycznych Miasta st. Warszawy.