Nike wprowadził manekiny plus size w swoim flagowym sklepie w Londynie

Nike wprowadził manekiny plus size w swoim flagowym sklepie w Londynie

W londyńskim sklepie marki Nike pojawiły się manekiny w rozmiarze plus size oraz przedstawiające osoby niepełnosprawne. W ten sposób firma chce celebrować różnorodność w sporcie.

Od jakiegoś czasu możemy zauważyć, że coraz więcej marek odzieżowych stawia na różnorodność. W sklepach częściej możemy znaleźć ubrania w dużych rozmiarach, bądź ze specjalnymi udogodnieniami np. dla osób niepełnosprawnych. Wszystko po to, by żadna osoba nie czuła się wykluczona.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz o krok dalej poszła marka Nike, która w swoim flagowym butiku w Londynie wprowadziła manekiny plus size. Co więcej, jak podaje CNN w sklepie znalazły się również manekiny, które przedstawiają osoby niepełnosprawne. Wszystko po to, by „celebrować różnorodność w sporcie i poczucie przynależności do niego”.

Nike w 2017 roku wprowadził do swojej oferty ubrania w powiększonym rozmiarze – od XL do 3XL. Marka nawiązała również współpracę z influencerkami i modelkami plus-size, które wystąpiły w kampanii mającej na celu przełamanie stereotypów dotyczących rozmiarówki.

Manekiny w większym rozmiarze mają zostać wprowadzone również w innych butikach marki w niedalekiej przyszłości.

PS

W najnowszym spocie marki Nike „Dream Further”, stworzonym w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, brand ponownie zachęca płeć żeńską do realizowania swoich marzeń i przełamywania stereotypów.

PS2

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS3

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

PS4

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij