#timeTo: kampania zwracająca uwagę na problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym

#timeTo: kampania zwracająca uwagę na problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym
„Gdzie wyznaczysz granicę?” – tak brzmi główne hasło kampanii #timeTo, która zwraca uwagę na wciąż istniejący problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

Już niebawem rozpocznie się jedno z ważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej z całego świata – Cannes Lions. Z tej okazji brytyjska organizacja timeTo postanowiła stworzyć kampanię, która zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego kobiet w środowisku zawodowym, a zwłaszcza podczas imprez branżowych.

Kampanię #timeTo promuje spot przedstawiający młodą kobietę siedzącą w taksówce, która ma ją zawieźć do hotelu. W pewnym momencie drzwi samochodu otwiera mężczyzna, który w nachalny sposób przekonuje dziewczynę, by nie jeszcze nie wracała i spędziła z nim wieczór. Reklamę wieńczy hasło „Where do you draw the line?”.

W ramach akcji stworzono również serię plakatów z charakterystycznymi hasłami. Pojawią się one na francuskich lotniskach nieopodal miasta Cannes.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się