#timeTo: kampania zwracająca uwagę na problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym

#timeTo: kampania zwracająca uwagę na problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym

„Gdzie wyznaczysz granicę?” – tak brzmi główne hasło kampanii #timeTo, która zwraca uwagę na wciąż istniejący problem molestowania seksualnego w środowisku zawodowym.

Już niebawem rozpocznie się jedno z ważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej z całego świata – Cannes Lions. Z tej okazji brytyjska organizacja timeTo postanowiła stworzyć kampanię, która zwraca uwagę na problem molestowania seksualnego kobiet w środowisku zawodowym, a zwłaszcza podczas imprez branżowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię #timeTo promuje spot przedstawiający młodą kobietę siedzącą w taksówce, która ma ją zawieźć do hotelu. W pewnym momencie drzwi samochodu otwiera mężczyzna, który w nachalny sposób przekonuje dziewczynę, by nie jeszcze nie wracała i spędziła z nim wieczór. Reklamę wieńczy hasło „Where do you draw the line?”.

W ramach akcji stworzono również serię plakatów z charakterystycznymi hasłami. Pojawią się one na francuskich lotniskach nieopodal miasta Cannes.

PS

„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij