Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Tesco przekazuje niesprzedaną żywność organizacjom, które zajmują się zwierzętami

Tesco przekazuje niesprzedaną żywność organizacjom, które zajmują się zwierzętami
Tesco ruszyło z programem „Duża pomoc dla małych przyjaciół”, w ramach którego przekazuje niesprzedaną żywność, taką jak np. owoce, warzywa, nabiał, mięso czy pieczywo, organizacjom zajmującym się zwierzętami.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Tesco już od jakiegoś czasu kładzie duży nacisk na walkę z marnowaniem żywności. Pod koniec października 2018 roku firma wprowadziła aplikację FoodCloud, która monitoruje i ułatwia zarządzanie procesem przekazywania nadwyżek żywności. Teraz sieć rusza z programem, który przyczyni się do zmniejszenia skali marnowania artykułów spożywczych i jednocześnie wpłynie na poprawę jakości życia zwierząt.

W ramach inicjatywy „Duża pomoc dla małych przyjaciół” Tesco przekazuje niesprzedaną, lecz nadającą się do spożycia żywność, taką jak np. owoce, warzywa czy mięso, organizacjom zajmującym się zwierzętami. Warunki są dwa – instytucja, która chce wziąć udział w programie musi mieć formę prawną i posiadać zaświadczenie od powiatowego lekarza weterynarii potwierdzające, że zwierzęta są pod jego stałą opieką.

Co istotne, udział w inicjatywie „Duża pomoc dla małych przyjaciół” jest całkowicie bezpłatny, organizacja musi jedynie zadbać o przetransportowanie żywności.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po raz trzeci Tesco opublikowało raport o marnowaniu żywności i przekazywaniu nadwyżek produktów. Wyniki są pozytywne: przez 2 lata skala marnowania w sklepach spadła o 41%, a jednocześnie w ciągu minionego roku sieć handlowa przekazała 3 411 ton żywności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na początku czerwca br. zakończył się proces zamiany jednorazowych naczyń na te wielorazowego użytku we wszystkich restauracjach samoobsługowych Bistro zlokalizowanych w sklepach Tesco. Od teraz klienci Bistro mogą korzystać z oferty restauracji bez obawy o nadmierną produkcję odpadów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się