Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Google prowadzi prace nad nową platformą społecznościową

Google prowadzi prace nad nową platformą społecznościową
Nowa aplikacja firmy Google nosi nazwę Shoelace i ma łączyć ze sobą osoby o podobnych zainteresowaniach. Obecnie w Nowym Jorku trwają jej testy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-15

Krótko po zamknięciu platformy Google+, firma Google ponownie wkracza do świata serwisów społecznościowych – tym razem z aplikacją Shoelace.

Portal opiera się na lokalnych społecznościach i ma za zadanie łączyć ze sobą osoby na podstawie podobnych zainteresowań – możemy więc nawiązać kontakt z użytkownikami, aby wspólnie pójść na spacer z psem do parku lub dołączyć do zorganizowanej już grupy, by np. pograć w tenisa. Obecnie testy aplikacji prowadzone są w Nowym Jorku, zaś na tę chwilę dołączenie do serwisu wymaga specjalnego zaproszenia. Z czasem jednak dostępność usługi ma zostać rozszerzona.

Shoelace jest „dzieckiem” inkubatora Area 120, w którym pracownicy Google’a pracują nad ciekawymi projektami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na tę chwilę nie wiadomo, kiedy i czy w ogóle aplikacja będzie dostępna w Polsce.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec marca br. LinkedIn wprowadził nową funkcję do swojej aplikacji – umawianie spotkań biznesowych podczas rozmowy, bez konieczności opuszczania platformy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Wygląda na to, że już wkrótce w Snapchacie znajdzie się opcja, którą dobrze znamy z Facebooka – tworzenie wydarzeń oraz możliwość wysyłania zaproszeń na nie swoim znajomym.

PS3

W maju br. pojawiły się informacje o tym, że Spotify prowadzi testy nad własnymi relacjami. Tak zwane Storyline miałyby służyć artystom do tworzenia krótkich filmików na temat inspiracji oraz kulis powstawania wybranych utworów muzycznych.