Warsaw Creatives z markami Dermika i Soraya

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Warsaw Creatives z markami Dermika i Soraya

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Dermika i Soraya (należącymi do koncernu Orkla Care), w ramach której odpowiadać będzie za strategię komunikacji 360.

Orkla Care to wiodący dostawca dóbr konsumpcyjnych w Skandynawii, krajach bałtyckich oraz na wielu rynkach Europy Środkowej, w Rosji i Indiach. Działa w segmencie spożywczym, kosmetycznym i suplementów diety. Soraya oraz Dermika dołączyły do portfolio firmy w 2015 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ogromnie cieszy nas fakt, że marki Soraya oraz Dermika dołączyły do grona stałych klientów naszej agencji – mówi Joanna Sobierajska, współwłaścicielka agencji Warsaw Creatives – możliwość tworzenia strategii komunikacji 360 to duża odpowiedzialność i wyzwanie – powiedzieli przedstawiciele agencji. 

Za obsługę PR marek Dermika i Soraya z ramienia firmy odpowiada bez zmian Małgorzata Fabisiak, z ramienia agencji Linda Czerniawska (Dermika) oraz Zuzanna Ciszewska (Soraya).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij