Warsaw Creatives z markami Dermika i Soraya

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Dermika i Soraya (należącymi do koncernu Orkla Care), w ramach której odpowiadać będzie za strategię komunikacji 360.
O autorze
0 min czytania 2019-07-22

Orkla Care to wiodący dostawca dóbr konsumpcyjnych w Skandynawii, krajach bałtyckich oraz na wielu rynkach Europy Środkowej, w Rosji i Indiach. Działa w segmencie spożywczym, kosmetycznym i suplementów diety. Soraya oraz Dermika dołączyły do portfolio firmy w 2015 roku.

– Ogromnie cieszy nas fakt, że marki Soraya oraz Dermika dołączyły do grona stałych klientów naszej agencji – mówi Joanna Sobierajska, współwłaścicielka agencji Warsaw Creatives – możliwość tworzenia strategii komunikacji 360 to duża odpowiedzialność i wyzwanie – powiedzieli przedstawiciele agencji. 

Za obsługę PR marek Dermika i Soraya z ramienia firmy odpowiada bez zmian Małgorzata Fabisiak, z ramienia agencji Linda Czerniawska (Dermika) oraz Zuzanna Ciszewska (Soraya).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj