Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#PiersiąZdrowiej – wystartowała kampania promująca karmienie piersią

#PiersiąZdrowiej – wystartowała kampania promująca karmienie piersią
Z okazji Światowego Tygodnia Karmienia Piersią, który rozpoczął się 1 sierpnia br., wystartowała nowa kampania edukacyjna #PiersiąZdrowiej, która zachęca kobiety do karmienia piersią.
O autorze
1 min czytania 2019-08-06

Kampania #PiersiąZdrowiej ma na celu przede wszystkim przypomnienie, że karmienie piersią jest zdrowe dla dziecka oraz matki, a także ekologiczne. Akcja uświadamia też, że karmienie naturalne ma wpływ na profilaktykę nowotworową piersi i jajników.

Pomysłodawczynią kampanii #PiersiąZdrowiej jest Karolina Roztocka – prywatnie żona i mama, z zawodu PR-owiec, działaczka społeczna i wolontariuszka. W ramach akcji zachęca zarówno kobiety, jak i mężczyzn do publikowania w mediach społecznościowych swojego zdjęcia lub logo akcji wraz z hasztagiem #kampaniapiersiazdrowiej. „Zapraszamy każdego, kto interesuje się tematami karmienia piersią, macierzyństwa, tacierzyństwa, nowotworów, profilaktyki, zdrowia, ekologii, kobiet i dzieci” – czytamy w opisie kampanii.

Akcja trwa od 1-7 sierpnia, czyli podczas Światowego Tygodnia Karmienia Piersią.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patronat nad kampanią objęły fundacja Rodzić po Ludzku oraz fundacja Rak’n’Roll. Natomiast akcję za pośrednictwem mediów społecznościowych wsparły już m.in. Joanna Koroniewska, Alicja Janosz, Paulina Wyka oraz Maria Dejmek.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach promocji nowych smartfonów P30 marka Huawei postawiła na nietypową kampanię, w której zaprezentowano zdjęcia kobiet karmiących piersią w miejscach publicznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Pod koniec maja 2018 roku ruszyła ogólnopolska kampania społeczna promująca karmienie piersią w miejscach publicznych.

PS3

Najnowsza kampania marki Mothercare stworzona w duchu body positive zachęca mamy do akceptacji swojego poporodowego ciała.