TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

No Need To Fly: Niemieckie linie kolejowe pokazują, że ciekawe miejsca są na wyciągnięcie ręki

No Need To Fly: Niemieckie linie kolejowe pokazują, że ciekawe miejsca są na wyciągnięcie ręki
Linie kolejowe Deutsche Bahn stworzyły ciekawą kampanię, która zachęca do odkrywania lokalnych atrakcji i podróżowania pociągami, zamiast szkodliwymi dla środowiska samolotami.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

W ramach kampanii „No Need To Fly” niemiecka linia kolejowa Deutsche Bahn stworzyła spot, w którym zestawione zostały przepiękne miejsca w odległych lokalizacjach na całym świecie z innymi, identycznie wyglądającymi, lecz położonymi na terenie Niemiec – za dobór zdjęć odpowiedzialny był specjalny algorytm.

Kampania miała za zadanie udowodnić, że wcale nie trzeba lecieć na drugi koniec świata, żeby odkrywać ciekawe miejsca, bo te są na wyciągnięcie ręki, a na dodatek podróż do nich jest o wiele tańsza i mniej szkodliwa dla naszego środowiska.

Za realizację odpowiadała agencja Ogilvy.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji „I Protect Nature” WWF wprowadziło na Instagrama nową geolokalizację i tym samym zachęca użytkowników platformy, aby nie ujawniali prawdziwej lokalizacji danego miejsca w trosce o zachowanie jego naturalności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przeglądając Instagrama marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie. Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zamieniły zazdrość na lekcję świadomości ekologicznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcają swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.