Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Krakowska Grupa 3 zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji

Krakowska Grupa 3 zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji
Początkiem sierpnia tego roku Grupa 3, krakowska agencja z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wdrożyła nowy system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Zmieniona szata graficzna i nowa strona internetowa to pierwsze kroki w rebrandingu firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Grupa 3 to agencja full service działająca w obszarze: kampanii BTL, brandingu, digitalu, promocji konsumenckich, social mediów oraz wideo marketingu. Impulsem do zmiany dotychczasowej identyfikacji stały się zmiany strukturalne zachodzące wewnątrz firmy. Głównym celem był wzrost rozpoznawalności i stworzenie tożsamości odzwierciedlającej dynamiczny rozwój agencji. Jako punkt wyjścia do zbudowania nowego brand booka przyjęty został trójkąt z logotypu firmy.

Zakres działania agencji oraz logo zostają takie same. Zmiana dotyczy w głównej mierze nowej typografii oraz kolorystyki i jest widoczna na oficjalnej stronie firmy (www. grupa3.com.pl), wkrótce również w kanałach social mediowych i akcydensach. Od teraz agencja będzie posługiwać się geometrycznym, bezszeryfowym fontem Poppins. Jest on dziełem Jonna Pinhorna i Ninada Kale z Indian Type Foundry, których prace wykorzystywane są przez marki takie jak Apple, Sony czy Google. Obecna kolorystyka, oparta o czerń i biel, została uzupełniona o miedź oraz kolory pomocnicze: pomarańczowy, niebieski i granatowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miedź charakteryzuje się dużą trwałością oraz walorami estetycznymi, a według wierzeń ludowych, przyciąga miłość i pomaga budować pozytywne relacje z ludźmi. Kruszec ten jest z powodzeniem wykorzystywany w wielu dziedzinach życia m.in. w medycynie, infrastrukturze miast czy w gospodarstwach domowych. Tym samym doskonale wpisuje się w DNA marki, odzwierciedla tożsamość i najważniejsze wartości agencji:

  • CRM – budowanie trwałych relacji z klientami, którzy współpracują z naszą agencją średnio aż przez 9 lat, dotychczasowy rekord to 18 lat,
  • know-how – doświadczenie i wieloletnią obecność na rynku, we wrześniu tego roku firma będzie obchodzić 22. rok istnienia,
  • full service – szeroki zakres kompetencji oraz bogate portfolio klientów i podwykonawców, których liczba nieustannie rośnie i dostępna jest na naszej nowej www – mówi Wojciech Jachimczuk, dyrektor kreatywny agencji.

Trójkąt z logotypu posłużył także do zaprojektowania strony internetowej, stąd widoczne podziały na 3 w architekturze informacji oraz do stworzenia nowej strategii komunikacji. Omne trium perfectum (z łac. wszystko co potrójne jest doskonałe) to nowy claim spójny z filozofią firmy. W Grupa 3 każdy projekt realizowany jest w oparciu o 3 komplementarne elementy: strategię, kreację i relację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się