Kampania zintegrowana 360 - 2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś? - 5. Forum Marketingu Zintegrowanego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania zintegrowana 360 - 2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś? - 5. Forum Marketingu Zintegrowanego

20 i 21 listopada 2013, zapraszamy do udziału w piątej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, która w tym roku odbędzie się w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie , pod tematem przewodnim: „Kampania zintegrowana 360 - 2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś?

Czy w erze wszechobecnego pojęcia DIGITAL, planowanie szerokiej komunikacji 360 nadal ma charakter priorytetowy? Cztery lata dla branży wydają się epoką, pojawiają się nowe formy aktywności marki: social media, mobile ze swoim arsenałem możliwości czy video w sieci, a interaktywne narzędzia stają się standardem w miejscu sprzedaży, angażując konsumenta jak nigdy dotąd. RTB, content marketing, targetowanie zmieniają cały ekosystem reklamy internetowej, natomiast automatyzacja staje się sprzymierzeńcem działań operacyjnych. Jednocześnie rynkowa sytuacja wymusza redukcję niektórych działań, stanowiących dotychczas domenę zintegrowanej oferty. Jedno nie ulega zmianie - każdego roku są realizowane bardzo ciekawe, nieszablonowe projekty (również te mniejsze i nisko marżowe), dedykowane świadomym, swoich zindywidualizowanych potrzeb, klientom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Forum jest wydarzeniem ważnym dla branży i rynku. Prezentuje bowiem najciekawsze projekty marketingowe, które odniosły sukces. W dobie social mediów, nowych technologii niezbędne jest nowoczesne podejście do działań z szerokiego zakresu marketingu zintegrowanego i skutecznego dotarcia do klienta. W naszej branży jest to szczególnie istotne, dlatego Panorama Firm wspiera Forum – mówi Iwona Dziedzic-Gawryś, Specjalista ds. Public Relations w Eniro Polska.

-Tegoroczna edycja Forum oparta będzie na omówieniu mocnych, inspirujących case studies kampanii realizowanych dla wiodących marek. Przyjrzymy się, które kanały dotarcia do klienta angażują dzisiaj największą część budżetu i jaki to ma realny wpływ na rynek – podkreśla Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Wśród zaproszonych ekspertów pojawią się min. reprezentanci takich marek jak: Dunlop, Nju Mobile, Sony Music, RWE PZU, Jack's Customs, IKEA, McDonald's Tyskie, Orlen, Netia, Tesco, podziela się swoją wiedzą, doświadczeniami i najlepszymi praktykami z zakresu zarządzania projektem marketingowym o ścisłe ustalonym budżecie.

W gronie prelegentów są m.in. Paweł Kastory CEO, CP DDB Group, Wojciech Putrzyński, Dyrektor Zarządzający Ogilvy&Mather Advertising, Dawid Szczepaniak Executive Creative Director, Partner VML Poland, Dariusz Maciołek Head of media and e-marketing, Grupa PZU, Michał Dolny Dyrektor Departamentu Marketingu, Netia SA, Dagmara Kapitułka-Wojdak Marketing Manager, IKEA, Jakub Strutyński Digital and LSM Marketing Manager, McDonald’s Polska, Paweł Patkowski Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji, Orange Polska, Jacek Maciejewski Członek Zarządu Fundacji Rak’n’Roll, twórca reklam, Maciej Rychlicki Product Manager, Sony Music Poland. 

Eksperci-praktycy odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Czy istnieje przepis na skuteczny omnichannel marketing?
  • Jak strategicznie planować kampanię by przyniosła realny zysk?
  • Jak dobrać nośniki informacji na poszczególnych etapach komunikacji z klientem?
  • Jak sprawić by kampania była spójna, wiarygodna i angażująca?
  • Jak bardziej zaangażować konsumenta w markę, bazując na skuteczności insightu?
  • Jak przekonać konsumenta że działamy dla jego satysfakcji i dla jego dobra?
  • Jak wykorzystać media interaktywne do angażowania konsumenta w markę?
  • Jak pozyskać mierzalne informacje wspomagające decyzje marketingowe?
  • Jak za pomocą ROI sprawdzić czy reklama przynosi korzyści biznesowe?
  • Jak osiągnąć synergię w dobie mix-marketingu i szybko reagującej przestrzeni?

Unikatowość programu Forum dodatkowo wzmocniliśmy trzema równoległymi sesjami warsztatowymi, które pomogą Państwu w planowaniu działań shopperowych, realizacji kampanii interaktywnych, prowadzeniu i analizie badań marketingowych – dodaje Maciej Wielkopolan. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zapraszamy do udziału w Forum, więcej szczegółów na stronie wydarzenia www.polskimarketing.pl lub pod adresem [email protected]

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij