Doritos rusza z nową „antyreklamą” i usuwa swoje logo

Doritos rusza z nową „antyreklamą” i usuwa swoje logo
Marka chipsów Doritos ruszyła z nową globalną kampanią, w ramach której chce dotrzeć do generacji Z. W związku z tym brand postanowił zrezygnować z dotychczasowego sloganu „Dla odważnych” i usunąć swoje logo z reklam oraz mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2019-08-28

Za pomocą nowej kampanii „Another Level” Doritos chce dotrzeć do nowej grupy docelowej – generacji Z, która nie przepada za jawnymi reklamami i docenia niekonwencjonalne rozwiązania. Wobec tego, zamiast dotychczasowego sloganu „For the Bold” oraz charakterystycznego logo, brand postanowił położyć nacisk na grafiki oraz hasła, które będą kojarzyć się konsumentom z popularną marką chipsów. 

Logo marki zostało oficjalnie usunięte ze wszystkich reklam 26 sierpnia br. Media społecznościowe brandu zmieniły też swoją nazwę na „Logo goes here”. Doritos usunęło również dotychczasowe treści z social mediów i zamiast tego publikuje grafiki z produktami układającymi się w charakterystyczny trójkąt, nawiązujący do kształtu chipsów.

Ponadto, w ramach kampanii „Another Level” marka stworzyła spot reklamowy, którego premiera odbyła się podczas tegorocznego rozdania nagród MTV Video Music Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak przyznali przedstawiciele marki, „Another Level” to największa kampania Doritos od kilku lat. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W styczniu br. marka Doritos zaprojektowała specjalne opakowanie-ręcznik, w które można wytrzeć ubrudzone chipsami ręce. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się