Doritos rusza z nową „antyreklamą” i usuwa swoje logo

Doritos rusza z nową „antyreklamą” i usuwa swoje logo

Marka chipsów Doritos ruszyła z nową globalną kampanią, w ramach której chce dotrzeć do generacji Z. W związku z tym brand postanowił zrezygnować z dotychczasowego sloganu „Dla odważnych” i usunąć swoje logo z reklam oraz mediów społecznościowych.

Za pomocą nowej kampanii „Another Level” Doritos chce dotrzeć do nowej grupy docelowej – generacji Z, która nie przepada za jawnymi reklamami i docenia niekonwencjonalne rozwiązania. Wobec tego, zamiast dotychczasowego sloganu „For the Bold” oraz charakterystycznego logo, brand postanowił położyć nacisk na grafiki oraz hasła, które będą kojarzyć się konsumentom z popularną marką chipsów. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Logo marki zostało oficjalnie usunięte ze wszystkich reklam 26 sierpnia br. Media społecznościowe brandu zmieniły też swoją nazwę na „Logo goes here”. Doritos usunęło również dotychczasowe treści z social mediów i zamiast tego publikuje grafiki z produktami układającymi się w charakterystyczny trójkąt, nawiązujący do kształtu chipsów.

Ponadto, w ramach kampanii „Another Level” marka stworzyła spot reklamowy, którego premiera odbyła się podczas tegorocznego rozdania nagród MTV Video Music Awards.

Jak przyznali przedstawiciele marki, „Another Level” to największa kampania Doritos od kilku lat. 

PS

W styczniu br. marka Doritos zaprojektowała specjalne opakowanie-ręcznik, w które można wytrzeć ubrudzone chipsami ręce. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij