Carrefour wprowadza „ciche godziny” do swoich warszawskich sklepów

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do swoich warszawskich sklepów
Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, sieć Carrefour postanowiła wprowadzić „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-30

W ramach „cichych godzin”, które będą odbywały się od poniedziałku do piątku między 15:00 a 16:00, w sklepach objętych testami zostaną przygaszone światła, wyłączona zostanie muzyka oraz przestaną być nadawane komunikaty głosowe. Zwolni się także tempo obsługi klientów na linii kas.

– Komfort zakupów i dostępność naszych sklepów dla wszystkich klientów jest dla nas bardzo ważna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie „cichych godzin” w wybranych sklepach. Poprzez testy w dwóch sklepach w Warszawie chcemy wypracować jak najbardziej optymalny model tej inicjatywy dla klientów z nadwrażliwością sensoryczną. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie spotka się z pozytywnym odbiorem wszystkich naszych klientów – mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.

Testy akcji były prowadzone przy współpracy z dwiema warszawskimi fundacjami, specjalizującymi się w dbaniu o osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z nadwrażliwością sensoryczną – Fundacją SYNAPSIS i Fundacją Kultury bez Barier – w dwóch popularnych hipermarketach Carrefour: w Galerii Północnej oraz Galerii Mokotów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W lipcu br. w Galerii Morena zainstalowano system znaczników „TOTUPOINT”, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Owe działanie jest realizowane przez firmę Carrefour, która jest właścicielem galerii w Gdańsku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, Carrefour wprowadza dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.

PS3

Wraz z początkiem sierpnia br. Carrefour otworzył na dachu swojego wrocławskiego supermarketu hotele dla pszczół – mają one na celu ochronę owych owadów żyjących w środowisku miejskim.