CH Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz CH Auchan Modlińska wprowadzają „godziny ciszy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CH Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz CH Auchan Modlińska wprowadzają „godziny ciszy”

Od 3 września w każdy wtorek w godzinach 15:00 – 17:00 w pasażach handlowych i w hipermarketach Auchan będzie przyciemnione oświetlenie, a także zostaną wyłączone telewizory, muzyka oraz komunikaty płynące z głośników. To rozwiązanie ma ułatwić zakupy osobom ze spektrum autyzmu.

Akcja „Godziny ciszy” w Centrach Handlowych Auchan i hipermarketach Auchan została wprowadzona w całej Polsce z myślą o osobach ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi, dla których zakupy w przestrzeni z głośną muzyką, częstymi komunikatami płynącymi z głośników i wieloma bodźcami mogą być szczególnie uciążliwe. W wybranym dniu tygodnia w godzinach popołudniowych klienci mogą robić zakupy w ciszy, przy przygaszonym oświetleniu i wyłączonych telewizorach. „Godziny ciszy” obowiązują zarówno w pasażach galerii handlowych, jak i w hipermarkecie Auchan. Dodatkowo w hipermarkecie Auchan w „Godzinach ciszy” będą wydzielane kasy pierwszeństwa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcję zainicjował w kwietniu 2019 roku hipermarket Auchan w Częstochowie, a następnie dołączały do niej kolejne hipermarkety oraz Centra Handlowe Auchan w całej Polsce. Od 3 września do akcji dołączą trzy obiekty w aglomeracji warszawskiej: Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz Centrum Handlowe Auchan Modlińska. Tym samym „Godziny ciszy” będą obowiązywały 22 Centrach Handlowych Auchan oraz w krakowskiej Galerii Bronowice i podwarszawskiej Galerii Łomianki.

– Liczne zmiany, które wprowadzamy w naszych Centrach Handlowych, mają sprawić, by stały się one miejscami, w których klienci czują się komfortowo i chętnie je odwiedzają. Dokładamy starań, żeby w naszych obiektach nie było barier komunikacyjnych, a osoby szczególnie wrażliwe, m.in. na bodźce dźwiękowe i świetlne, mogły znaleźć czas na spokojne zakupy. Dlatego cieszę się, że możemy ogłosić wprowadzenie „Godzin ciszy” w obiektach Ceetrus w aglomeracji warszawskiej – mówi Aleksandra Dubrawska, lider ds. Kluczowych Klientów Działu Operacyjnego w Ceetrus, odpowiedzialna między innymi za Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, Centrum Handlowe Auchan Modlińska i Galerię Łomianki.

– Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które mają na celu troskę o lokalną społeczność zajmują ważne miejsce w strategii naszej firmy. Zależy nam na tym, aby zarówno codzienna działalność naszych centrów handlowych, jak i realizowane w nich wydarzenia, aktywizowały lokalną społeczność i zapobiegały wykluczeniu jakichkolwiek grup – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider ds. komunikacji i CSR w Ceetrus Polska, firmie która jest właścicielem i zarządcą Centrów Handlowymi Auchan.

PS

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, sieć Carrefour postanowiła wprowadzić „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie.

PS2

2 kwietnia, symbolicznie w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, Galeria Katowicka wprowadziła tzw. „ciche godziny”. Po raz pierwszy muzyka i reklamy na pasażach handlowych zostały wyłączone w godzinach 9:00-11:00. To kolejne udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu, przygotowane w obiekcie.

PS3

Najpierw akcję zainicjował częstochowski market Auchan, później w ślad poszły sklepy w Gdańsku, Włocławku i Rzeszowie – już wkrótce w hipermarketach marki w całej Polsce wprowadzone zostaną tzw. „godziny ciszy”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij