„Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”, czyli nowa kampania OLX

„Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”, czyli nowa kampania OLX

Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.

Główny przekaz kampanii OLX, inspirowanej światem memów i filmów wirusowych, oddaje też podwójna osobowość bohaterów spotów, które pojawiły się w sieci. W pierwszym to przyłapany w przerwie na papierosa człowiek-maskotka w różowym przebraniu księżniczki. Przemawia głosem specjalisty od sprzedaży, ale jego zachowanie wyraźnie temu przeczy. Nie wygląda na zadowolonego z obecnej pracy. W kolejnych filmach oglądamy szatniarkę i dozorcę – tutaj dwugłosy bohaterów i lektora sugerują, że woleliby pracować w administracji lub jako specjalista ds. obsługi klienta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adresując przekaz do poszukujących pracy, zwłaszcza tych nie do końca zadowolonych, OLX chce wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować świadomość marki jako jednego z największych serwisów z ofertami pracy.

– Zdecydowaliśmy się na taką formę promocji, bo wierzymy, że o pracy można mówić z dystansem. Jeśli kwalifikacje, tak jak w naszym spocie, rzeczywiście nie pasują do pensji, warto poszukać nowej zawodowej drogi. A najlepiej zrobić to w serwisie OLX, gdzie w kategorii Praca czekają dziesiątki tysięcy ofert – wyjaśnia . Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Spoty sukcesywnie będą trafiać do internetu na kanał YT oraz do mediów społecznościowych. Wyreżyserował je Jan Foryś, a wyprodukował F25 Production House. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v MATT. 

PS

W czerwcu br. OLX ruszyło z humorystyczną kampanią, w ramach której uczyło dobrych manier w internecie. Tutaj sprawdzicie, jak wyglądała realizacja akcji #OdKulis

PS2

W ramach tegorocznego Prima Aprilis OLX wprowadziło usługę diagnozy przez internet. Lekarze-automaty zatrudnione do pilotażowego projektu pomogły sprawdzić, czy użytkownicy naprawdę mają chorą córkę.

PS3

Stoi na straży rozsądnych decyzji w internecie i przychodzi z pomocą zawsze wtedy, gdy jego podwładni próbują wpakować się w kłopoty. „Szef Internetów” powrócił w wielkim stylu w trzecim sezonie miniserialu serwisu OLX.

PS4

Charytatywny butik OLX stanął przy centrum handlowym Posnania w sercu Wielkopolski. To właśnie tam od 24 sierpnia br. przez miesiąc trwa akcja, w ramach której platforma wspiera Oddział Dziecięcy Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi w Poznaniu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij