Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Władze Cieszyna chcą zakazać umieszczania reklam na budynkach

Władze Cieszyna chcą zakazać umieszczania reklam na budynkach
Władze Cieszyna prowadzą aktualnie prace nad uchwałą krajobrazową. Miałaby ona m.in. uporządkować znajdujące się w przestrzeni miejskiej szyldy oraz wielkoformatowe reklamy, których jest nadmiar zwłaszcza w tych zabytkowych częściach miasta.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Coraz więcej polskich miast zaczyna sprzeciwiać się krzykliwym billboardom oraz tandetnym szyldom, które psują krajobraz naturalny. Dotkliwe jest to zwłaszcza w tych zabytkowych częściach miast. 

W kwietniu br. władze miasta Poznań rozpoczęły prace nad uchwałą krajobrazową, a teraz w ich ślady poszli przedstawiciele Cieszyna. Aktualnie do publicznego wglądu jest projekt, którego celem jest uporządkowanie przestrzeni publicznej.

Treść uchwały została już uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz pozytywnie zaopiniowana przez kilka innych organów.

Nowe prawo miejscowe ustala warunki i zasady usytuowania na terenie Cieszyna m.in. tablic reklamowych, urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń. Ustala również ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uchwała krajobrazowa ma dotyczyć terenu całego miasta, jak i również terenów prywatnych. W ustawie przyjęty został natomiast stosowny czas na dostosowanie istniejących billboardów i szyldów do nowych regulacji, lecz będzie on krótszy dla reklam w zabytkowych częściach miasta.

zdjęcie: facebook.com/uchwala.krajobrazowa.cieszyn

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.

PS2

Zespół konsultacyjny Parku Kulturowego odwiedził ponad 500 przedsiębiorców. Każdy z nich otrzymał komplet materiałów informacyjnych i wsparcie techniczne, które pozwoli szybciej i prościej uporządkować reklamy i witryny, by przestrzeń publiczna poznańskiego Starego Miasta była czytelna i estetyczna.