TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polska to chory kraj – Okręgowa Izba Lekarska rusza z kampanią na rzecz poprawy służby zdrowia

Polska to chory kraj – Okręgowa Izba Lekarska rusza z kampanią na rzecz poprawy służby zdrowia
Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie ruszyła ze swoją nową kampanią społeczną, w której zwraca uwagę na problemy polskiej służby zdrowia i zachęca polityków, by ponadpartyjnie rozpoczęli prace nad reformą opieki zdrowotnej.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

W ramach kampanii „Polska to chory kraj” Okręgowa Izba Lekarska zaprezentowała spot, w którym możemy zauważyć szachową rozgrywkę polityków – Grzegorza Schetyny i Jarosława Kaczyńskiego. Jest to metaforyczne ujęcie walki politycznej obu partii wokół służby zdrowia. Zaaferowani „grą” politycy nie zwracają uwagi na skutki, jakie powoduje wadliwy system ochrony zdrowia. 

W ramach kampanii stworzono także serię plakatów o sugestywnych hasłach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie za pomocą swojej akcji chce nakłonić polityków do ponadpartyjnej zgody w sprawie reformy służby zdrowia i jednocześnie zachęcić pacjentów oraz lekarzy, by solidarnie walczyli o lepszy system opieki zdrowotnej. Natomiast na stronie stworzonej w ramach kampanii – Polskatochorykraj.pl – umieszczony został manifest OIL wraz z poszczególnymi postulatami kierowanymi do polityków wszystkich partii. 

Kampanię przygotowała agencja TDY Today.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W grudniu 2018 roku Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kampanią pod hasłem „Nie serwuj sobie choroby”. Mocny spot stworzony w jej ramach miał na celu skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.

PS2

Murale to już nie tylko forma artystycznego wyrazu, ale też sztuka zaangażowana społecznie, zwracająca uwagę na ważne, uniwersalne tematy. W marcu br. w Gdańsku powstało wielkoformatowe malowidło naścienne, które w niecodzienny sposób promowało profilaktykę zdrowotną.