Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Usłysz filmy na nowo – Cheil Polska niestandardowo promuje bezprzewodowe soundbary firmy Samsung

Kampania jest innowacyjną odpowiedzią na launch soundbarów firmy Samsung. Zrealizowana pod hasłem „Usłysz filmy na nowo” kampania ma na celu zakomunikowanie potencjalnym użytkownikom niezwykłego brzmienia dźwięku, jakie zapewniają bezprzewodowe soundbary firmy Samsung.
O autorze
1 min czytania 2013-10-01

Ideą kreatywną było zaprezentowanie, że nawet starsze, kultowe filmy, możemy obecnie „Usłyszeć na nowo”. Do współpracy zaproszono stację TVN7 i wspólnie z nią wybrano 8 filmów z bardzo popularną ściężka dźwiekową lub charakterystycznymi dialogami. Wśród wybranych tytułów znalazły się m.in. „Człowiek z blizną”, „Szeregowiec Ryan” czy „Brudny Harry”.

Na cele kampanii Cheil zaproponował produkcję standów z soundbarem, które stanęły w 12 kinach Cinema City. Stand prezentujący plakat wybranego filmu, dzięki wbudowanemu czujnikowi po wykryciu ruchu, włącza dialog lub muzykę z filmu, przyciągając tym samym uwagę przechodzących miłośników kina.

Standy, dzięki soundbarowi, umożliwiają przekonanie się o wyjątkowej jakości dźwięku, a jednocześnie zachęcają do obejrzenia specjalnie stworzonego przez TVN7 programu, w którym co tydzień emitowany będzie inny film.

Niestandardowej odsłonie kampanii towarzyszą działania w on-line m.in. w postaci zakładki poświęconej informacjom na temat produktu i kampanii na Filmweb.pl., w TV oraz w social mediach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jedną z ambicji Cheila jest wprowadzanie na polski rynek niestandardowych rozwiązań i idei, które mogą wywrzeć realne zmiany. Wszystkim podejmowanym przez nas działaniom towarzyszy hasło „ideas that move”, które jest wyznacznikiem tworzonych przez Cheila pomysłów – mówi Daril Kim, Managing Director w Cheil Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing