Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci, już niejednokrotnie udowadniał wszystkim, że nie zamierza trzymać się sztywno wytyczonych norm. Od kilku sezonów sprawnie łączy modę ze sztuką, czego przykładem jest nowy projekt marki.
W ramach promocji nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2019/2020 włoski dom mody umieścił na budynkach kilku wybranych miast na całym świecie niezwykłe murale utrzymane w stylu vintage. Instalacje, tak jak i zresztą ostatnia kolekcja marki, są swego rodzaju hołdem dla bogatej historii mody.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Murale znajdują się na ulicy Lafayette Street w Nowym Jorku, Largo la Foppa w Mediolanie, Brick Lane w Londynie, Avenida de Michoacan w Meksyku, w dzielnicy Fengsheng Li Jingan w Szanghaju, na D’Aguilar Street w Hongkongu i na Yongkang Street w Tajpeju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: facebook.com/Gucci
PS
Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.
PS2
Na profilu Gucci Beauty na Instagramie nie znajdziemy typowych zdjęć kosmetyków. Zamiast tego zobaczymy przepiękne dzieła sztuki, które odzwierciedlają „wizję piękna” Alessandro Michele, dyrektora kreatywnego marki.