TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reserved stworzyło ekologiczną kolekcję Premium

Czyste formy, głębokie kolory i zachwyt krajobrazem – tak najkrócej można opisać charakter najnowszej kampanii Premium Collection, która składa się z przyjaznych środowisku tkanin – organicznej bawełny, ekologicznej wiskozy oraz poliestru pochodzącego z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

W scenerii, w której minerały barwią wodę na różowo, a bielone mury stają się geometryczną oprawą krajobrazu, Magda Wunsche i Agnieszka Samsel – znany duet fotograficzny – zrealizował zdjęcia kolejnej odsłony kolekcji Premium marki Reserved. Na hiszpańskiej prowincji, w kamieniołomach, małej wiosce i na bezdrożach, czyli w przestrzeni gdzie człowiek i przyroda wciąż potrafią współistnieć w harmonii, powstała sesja, która przez symboliczną wymowę scenerii koresponduje nie tylko z estetyką, ale też filozofią nowej kolekcji Premium.

Co istotne, nowa kolekcja Reserved powstała w oparciu o przyjazne środowisku tkaniny jak organiczna bawełna, ekologiczna wiskoza, lyocell czy poliester pochodzący z recyklingu. Poza ekologicznymi tkaninami projektanci sięgają też po cenione przez klientów naturalne materiały jak kaszmir, jedwab, wełna merynosowa i alpaka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolekcji przeważa funkcjonalizm – obszerne fasony i warstwowe stylizacje przykuwają uwagę swoim wyrafinowaniem – monochromatyczne sylwetki, gra faktur i minimalizm w dodatkach. Na pierwszy plan wychodzą także szlachetne kolory, gama, która została zaczerpnięta ze świata przyrody. Jest stalowy błękit nieba i granatowy prawie czarny odcień morza i szeroki wachlarz ciepłych barw – od brązu drewna, przez wrzosowy fiolet, aż po piaskowy beż. A także dużo kredowej bieli, dzięki czemu sylwetki stają się lekkie i świetliste, ale nie krzykliwe.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Popularna marka COS, należąca do grupy H&M, postanowiła dać drugie życie swoim niesprzedanym i zniszczonym ubraniom – w ramach współpracy z organizacją Renewal Workshop firma odnowiła je i stworzyła z nich nową kolekcję.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Najnowsza jesienno-zimowa kolekcja marki Tommy Hilfiger została stworzona w duchu zrównoważonej mody – znajdziemy w niej ubrania wykonane z przyjaznych dla środowiska tkanin, a nawet takie, które pochodzą w 100% z recyklingu.

PS3

W kwietniu br. marka Mohito zaprezentowała swoją ekologiczną kolekcję, stworzoną z recyklingowanych materiałów. Za każdą sprzedaną sztukę odzieży, brand zasadzi drzewo w imieniu swoich klientów.

PS4

W kwietniu br. również H&M stworzyło ekologiczną kolekcję Conscious Exclusive – ubrania oraz akcesoria wykonane są materiałów pochodzenia roślinnego.