Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved „Ciao Kendall”

Agencja Warsaw Creatives była odpowiedzialna za produkcję oraz casting najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved „Ciao Kendall”, której twarzą została amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner.
O autorze
1 min czytania 2019-10-09

Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjskobrytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich realizacji np. z Cindy Crowford czy z Joanną Kulig. Zdjęcia wykonał Stuart Winecoff, a stylizacją zajął się Jacob K. Zarówno poprzednie projekty, jak i największa w historii marki kampania, zostały wyprodukowana przez agencję Warsaw Creatives.

– Możliwość współpracy z marką Reserved przy kolejnej realizacji jest dla Nas zaszczytem oraz wyrazem ogromnego zaufania. Z drugiej strony jest też ogromnym wyzwaniem. Tegoroczna kampania była jedną z największych, nad którymi do tej pory pracowaliśmy. Dodatkowo Kendall Jenner jest obecnie najbardziej rozchwytywaną modelką na świecie – zabookowanie jej do kampanii reklamowej nie było łatwym zadaniem – mówi Paweł Walicki, CEO agencji Warsaw Creatives.

Reklama z Kendall Jenner obecna będzie na wszystkich rynkach, w których sprzedawana jest kolekcja Reserved. Działania promocyjne będą realizowane głównie w Internecie (m.in. w social media i we współpracy z influencerami), a w Polsce także w telewizji. Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii odpowiedzialny był dział marketingu Reserved kierowany przez Monikę Kapłan.

O kampanii

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy – czasem jest zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca”, by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. W tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesiennozimowe kolekcje Reserved są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda Reserved jest w tym sezonie zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka – ikona stylu generacji Z – wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing