Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury

Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury

Ruszyła nowa edycja kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury, której celem jest m.in. propagowanie poprawnego posługiwania się językiem polskim. Tym razem w akcję włączył się duet Bisz i Radex, który stworzył utwór zatytułowany „Pokaż mi język”.

Kampania Narodowego Centrum Kultury „Ojczysty – dodaj do ulubionych” prowadzona jest od 2012 roku. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej i popularyzowanie poprawnego posługiwania się językiem polskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do tegorocznej edycji akcji włączył się duet Bisz i Radex, który z tej okazji stworzył specjalny utwór zatytułowany „Pokaż mi język” – pomysł na piosenkę zrodził się „z potrzeby zachęcenia odbiorców do używania języka w odpowiedzialny sposób i z szacunkiem dla drugiego człowieka”. 

PS

Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, zaprezentowała raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r. 

PS2

Dziesiątki napisanych informacji prasowych, postów w mediach społecznościowych, przemówień na konferencjach… jednak czy aby na pewno zawsze posługujemy się językiem poprawnie? Jakie błędy można najczęściej napotkać w świecie PR-u i marketingu?

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij