Apple ponownie najcenniejszą marką świata według raportu Interbrands – tuż za nią Google i Amazon

Apple ponownie najcenniejszą marką świata według raportu Interbrands – tuż za nią Google i Amazon

Tegoroczny raport najcenniejszych marek świata wg Interbrands pokazuje jasno, że marki technologiczne dalej są na topie. Pierwsze miejsce zajęło ponownie Apple, tuż za brandem uplasowały się Google i Amazon. Facebook natomiast wypadł z pierwszej dziesiątki.

Firma Interbrand zaprezentowała swój najnowszy, coroczny raport poświęcony najcenniejszym markom świata. W rankingu brane były pod uwagę takie czynniki, jak m.in. kondycja finansowa czy znaczenie marki dla konsumentów. Jak się okazało, w porównaniu do zeszłorocznego raportu, marki technologiczne dalej są na topie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsze miejsce ponownie zajęła marka Apple, tuż za nią znalazły się Google i Amazon. W pierwszej dziesiątce jedynie Coca-Cola odnotowała spadek wartości (-4%).

Firma Marka Zuckerberga straciła 12% i wypadła z elity – z 9. miejsca spadła na 14.

W rankingu Interbrand w tym roku pojawiły się też nowe marki – Dell Technologies (63. miejsce), Uber (87.) oraz LinkedIn (98.). 

Natomiast łączna wartość wszystkich marek w tegorocznym raporcie wynosi 2,3 bln dol. – oznacza to wzrost rok do roku o 5,7 %. 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij