W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Daj Mi Czas sieć Decathlon postanowiła pilotażowo wprowadzić „godziny ciszy” w swoim sklepie Częstochowa – Poczesna. Już od 4 grudnia br. w każdą środę w godzinach 9:00-21:00 w markecie będą przyciemnione światła, wyłączona zostanie muzyka, a także nie będą nadawane żadne komunikaty. Na terenie sklepu będzie też obecna osoba do pomocy przy zakupach osobom ze spektrum autyzmu.
„Godziny ciszy” zostały wprowadzone także we wszystkich sklepach Auchan w całej Polsce, a także w wybranych warszawskich marketach sieci Carrefour.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W lipcu br. w Galerii Morena zainstalowano system znaczników „TOTUPOINT”, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Owe działanie jest realizowane przez firmę Carrefour, która jest właścicielem galerii w Gdańsku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024