Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Decathlon wprowadza „godziny ciszy”

Decathlon wprowadza „godziny ciszy”
W częstochowskim sklepie sieci Decathlon już wkrótce zostaną wprowadzone tzw. „godziny ciszy”, czyli specjalnie wyznaczony czas na zakupy dla osób ze spektrum autyzmu.
O autorze
0 min czytania 2019-11-28

W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Daj Mi Czas sieć Decathlon postanowiła pilotażowo wprowadzić „godziny ciszy” w swoim sklepie Częstochowa – Poczesna. Już od 4 grudnia br. w każdą środę w godzinach 9:00-21:00 w markecie będą przyciemnione światła, wyłączona zostanie muzyka, a także nie będą nadawane żadne komunikaty. Na terenie sklepu będzie też obecna osoba do pomocy przy zakupach osobom ze spektrum autyzmu. 

„Godziny ciszy” zostały wprowadzone także we wszystkich sklepach Auchan w całej Polsce, a także w wybranych warszawskich marketach sieci Carrefour.

PS

W lipcu br. w Galerii Morena zainstalowano system znaczników „TOTUPOINT”, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Owe działanie jest realizowane przez firmę Carrefour, która jest właścicielem galerii w Gdańsku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj