PGE rusza z nową akcją i „daje zielone światło na #greenwashing”

PGE rusza z nową akcją i „daje zielone światło na #greenwashing”
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła nową akcję pod hasłem „Dajemy zielone światło na #greenwashing”. W jej ramach w dniach od 16 do 22 grudnia br. będzie można umyć swój samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2019-12-17

O rozpoczęciu nowej akcji poinformowano na oficjalnym profilu na Twitterze Polskiej Grupy Energetycznej. Tam też użyto hasła #greenwashing w kontekście darmowego mycia samochodów elektrycznych w ramach inicjatywy PGE. 

W ramach akcji „Dajemy zielone światło na #greenwashing” w dniach od 16 do 22 grudnia br. będzie można umyć swój samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch punktach sieci RoboWash w Warszawie (Al. Solidarności 15,w godz. 8:00 – 21:00 oraz ul. Czarnomorska 18, w godz. 7:00 – 22:00).

– Konsekwentnie rozwijamy naszą infrastrukturę e-mobility zapewniając komfort i bezpieczeństwo użytkownikom pojazdów elektrycznych. Posiadamy już ponad 60 punktów ładowania w 19 miastach w całym kraju, z których płynie energia elektryczna pochodząca wyłącznie z OZE. Jesteśmy pierwszą i jedyną firmą w Polsce, która może dać taką gwarancję swoim klientom. Jednocześnie dbamy nie tylko o środowisko, ale także o same pojazdy elektryczne, dlatego zdecydowaliśmy się na tę dość niestandardową akcję – mówi Maciej Szczepaniuk, rzecznik prasowy Grupy PGE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Dajemy zielone światło na #greenwashing” to uzupełnienie działań marketingowych prowadzonych od listopada w ramach kampanii „Mamy energię do zmian”. Celem nowej kampanii PGE jest zwiększenie rozpoznawalności Grupy, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się