KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku

KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku

Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa, młodego miłośnika jedzenia marki, zdecydowało się w nietypowy sposób podziękować swojemu największemu fanowi – firma zmieniła swoje zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa.

KFC postanowiło szczególnie wyróżnić swojego najwierniejszego fana – Borysa – który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem marki. Popularna sieć postanowiła więc podchwycić pomysł i... zmieniła swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na odzew internautów nie trzeba było długo czekać – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale KFC prędko uspokoiło, że wszystko to było sprytnie zaplanowaną akcją – jeszcze tego samego dnia bowiem pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC – „Dzięki Borys”. 

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

PS

Specjalnie na zeszłoroczne święta KFC przygotowało wyjątkowy komiks stworzony z najciekawszych historii fanów marki opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku. Wspomnienia gości restauracji KFC ubrane zostały w kolor i kreskę przez jednych z najlepszych rysowników młodego pokolenia w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij