TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku

KFC dziękuje swojemu najwierniejszemu fanowi i zmienia zdjęcie na Facebooku
Wierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa, młodego miłośnika jedzenia marki, zdecydowało się w nietypowy sposób podziękować swojemu największemu fanowi – firma zmieniła swoje zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa.
O autorze
1 min czytania 2020-01-08

KFC postanowiło szczególnie wyróżnić swojego najwierniejszego fana – Borysa – który od 6 stycznia 2019 roku jako swoje zdjęcie profilowe miał ustawiony obrazek z kubełkiem marki. Popularna sieć postanowiła więc podchwycić pomysł i… zmieniła swoje zdjęcie profilowe na zdjęcie Borysa. 

Na odzew internautów nie trzeba było długo czekać – post udostępniono ponad 5 tysięcy razy, zareagowało na niego blisko 50 tysięcy użytkowników, a niemal 7,5 tysiąca zostawiło komentarze. Osoby komentujące podejrzewały nawet ingerencję hakerską, ale KFC prędko uspokoiło, że wszystko to było sprytnie zaplanowaną akcją – jeszcze tego samego dnia bowiem pojawił się kolejny post, wyjaśniający całą akcję – krótki, ale ważny dla KFC – „Dzięki Borys”. 

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalnie na zeszłoroczne święta KFC przygotowało wyjątkowy komiks stworzony z najciekawszych historii fanów marki opowiadanych w sieci w ciągu całego 2019 roku. Wspomnienia gości restauracji KFC ubrane zostały w kolor i kreskę przez jednych z najlepszych rysowników młodego pokolenia w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing