TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SalesTube wygrywa całościową obsługę Travelist.pl

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z Travelist, jednym z czołowych serwisów rezerwacyjnych działających na polskim rynku turystycznym. Do współpracy agencja została wybrana w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Wraz z wygranym przetargiem, SalesTube rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną Travelist, serwisu wymienianego przez Financial Times, wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie. Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży.

Podstawą wybranej przez Travelist strategii są: wypracowane przez SalesTube podejście do oceny efektywności mediów z wykorzystaniem marketingu inkrementalnego oraz atrybucja, jako narzędzie optymalizacji media mixu.

– Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm Zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy – Krzysztof Dębski, marketing director Travelist.

– W e-commerce zespół marketingowy to zespół sprzedażowy. Partnerzy z którymi pracujemy oceniają nas na podstawie tylko jednego KPI: efektywnego kosztu pozyskania sprzedaży. Zrozumienie, jak na ten wynik wpływa technologia, precyzja w wykorzystaniu danych, optymalizacja mediów i personalizacja komunikatu to podstawa filozofii one-stop-shop. W tym czujemy się liderem na polskim rynku. Taką deklarację przyjmie jednak każdy Power Point. Wzrost biznesowy naszych Klientów to jest prawdziwa miara sukcesu, a za nim stoi wiedza i zaangażowania najlepszych ekspertów, którzy pracują w SalesTube – dodaje Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing