SalesTube wygrywa całościową obsługę Travelist.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube wygrywa całościową obsługę Travelist.pl

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z Travelist, jednym z czołowych serwisów rezerwacyjnych działających na polskim rynku turystycznym. Do współpracy agencja została wybrana w drodze przetargu.

Wraz z wygranym przetargiem, SalesTube rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną Travelist, serwisu wymienianego przez Financial Times, wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie. Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podstawą wybranej przez Travelist strategii są: wypracowane przez SalesTube podejście do oceny efektywności mediów z wykorzystaniem marketingu inkrementalnego oraz atrybucja, jako narzędzie optymalizacji media mixu.

– Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm Zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy – Krzysztof Dębski, marketing director Travelist.

– W e-commerce zespół marketingowy to zespół sprzedażowy. Partnerzy z którymi pracujemy oceniają nas na podstawie tylko jednego KPI: efektywnego kosztu pozyskania sprzedaży. Zrozumienie, jak na ten wynik wpływa technologia, precyzja w wykorzystaniu danych, optymalizacja mediów i personalizacja komunikatu to podstawa filozofii one-stop-shop. W tym czujemy się liderem na polskim rynku. Taką deklarację przyjmie jednak każdy Power Point. Wzrost biznesowy naszych Klientów to jest prawdziwa miara sukcesu, a za nim stoi wiedza i zaangażowania najlepszych ekspertów, którzy pracują w SalesTube – dodaje Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube.

Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij